• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Therese33

Yippie idag är det sol i Göteborg, hoppas att det håller i sig tills på lördag! Var igår och finslipade på valsen, gick bättre än förväntat faktiskt men sedan är det väl en annan sak att dansa med brudklänning och högklackat.
    Idag skall jag och min tärna göra manikyr och så skall jag in till stan och köpa klädnypor på Bodega. Nu börjar det verkligen närma sig!

• Kotte

Sol i Stockholm idag med, men så som det blåser så är väl molnen här innan kvällen... Räknar med regn på lördag för då kan allt bara bli bättre :)
    Ska hämta våra kläder idag :)

Är det någon mer som inte kan sova mer än fem sex timmar? Vaknar klarvaken å drömmer bara om bröllopet...

• JeckaH

Har tack och lov inte svårt att sova ännu, men känner jag mig själv rätt så kommer natten till lördag att bli lång....

• Rilo

Jag är fortfarande förvånansvärt lugn. Min sambo däremot börjar bli nervös, och som han sa själv "jag som aldrig blir nervös". He he.

• Therese33

Samma här, jag sover jättebra medans min blivande man börjar bli nervös...

• JeckaH

Fast det är klart, lite fjärilar i magen har jag nu, är lite lyckorusig :)

• HoT

Här är det likadant, jag sover jättebra medans min blivande är jättenervös och ligger vaken på nätterna...
    Jag tror att det har att göra med att jag försöker fokusera på alla detaljer och allt som skall göras för då kan jag skjuta all nervositet ifrån mig. Fast det är klart när jag tänker på att vi snart kommer att stå på kyrktrappan och den känslan som kommer att vara när vi precis skall gå in i kyrkan till alla vänner och släktingar, då suger det till i magen...!!

• JeckaH

VÄDRET TJEJER OCH KILLAR! Kolla smhis sida. En stor SOL över Götet och bättre väder än tidigare visat i hela landet. Vet inte om jag vågar bli glad än bara.....

• Rilo

Tyvärr inget bättre här uppe.. regnskurar. Kan i och för sig innebära sol mellan skurarna, hoppas på det. Betydligt bättre än ihållande grått regn hela dagen!

• Rilo

Nu är jag helt vädergalen, har kollat på alla prognoser. Ha ha, som om det skulle spela någon roll att jag kollar liksom. Men det var skumt, för SMHI visar olika på sin egen sida. På ett ställe är det SOL över Umeå och på ett annat regn. Nåja, vi lär väl se med egna ögon på lördag. ;)

Svar på tråden 27 maj!