• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Cocogbg

GRATTIS på bröllopsdagen!!!
    idag är det VÅR stora dag och jag hoppas att alla ska få en härlig dag idag.

KRAM

• Rilo

GRATTIS alla!! Vaknade just, trots att jag inte behöver gå upp förrän kl 9. Kan inte sova längre nu!! Whiiiiii!

Lycka till och stor kram på er alla!!! :D

• JeckaH

Jag kan inte heller sova längre, har bara sovit fem timmar, hua, men det går inte. Miljoner tankar snurrar i huvudet, jag är så lycklig.

Lycka till nu allihop! Detta är vår STORA dag, den är äntligen här!

• Hemlig maj brud

Ha en underbar dag alla! NJUT av dagen!

• Millo

Lycka till!!!
    Ha nu en helt underbar dag....

För mig är det 5 veckor kvar.

Tänk nu på att det kanske inte blir exakt som man tänkt och planerat, men det gör inget. Gästerna har ju faktiskt inget manus att följa....

Massor av kramar och lycka till!!!!!!

Millo

• gewgaw

Jippie då har man blivit Fru!!! Så lycklig jag är nu!!!

• JeckaH

Nu är jag fru Hindsfors! Underbart, en helt underbart bröllop. Kan knappt tänka på det utan att få tårar i ögonen. Tidernas fest! Vi rundade av vid halv 5 snåret i morse. Är väldigt trött nu och ska vila hela kvällen :). Jag återkommer med berättelse och bilder i nytt inlägg snart!

Grattis till er alla nygifta!!!!!!!!!!!

• JeckaH

Hittade faktiskt bilder som en kompis har lagt ut redan. Titta!

Gå in på www.veganloke.bilddagboken.se

Gå sedan in på sök och skriv in veganloke som användarnamn.

Klicka sedan på 28e maj i almenackan. Där är vi!!!!

• Cocogbg

JeckaH
    Vilka fina bröllopsbilder och vilken tur med vädret. Man fattar inte riktigt att bröllopsdagen redan är över. Men vad bra det känns.

Hade en fantastisk dag igår och den blev så mycket bättre än vi någonsin kunnat föreställa oss.

• Josse82

Grattis till alla som gift sig!!!

Svar på tråden 27 maj!