• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Kotte

Då vet jag vem jag ska tacka när solen tittar fram då...:)

• annaglitter

aaaaaaaahhhhh vill ha soooooooool!!! Den 27 alltså

• Rilo

Ja det gör verkligen stor skillnad. Jag hoppas hoppas hoppas att vi får sol. Men är inställd på att det kan regna, och har lovat mig själv att INTE bli besviken om det gör det..

• Peon

Vi köpte ett stort paraply igår, så nu kommer det garanterat att bli sol :D

• JeckaH

Vi var precis och handlade paraply också....

• JeckaH

Vi ska vigas utanför Gräfsnäsgården i slottskogen, och sen ha festen inne på Gräfsnäsgården. Vi hoppas sååååååå mycket på uppehåll, men det ser inte så bra ut i prognoserna :(. I värsta fall har vi lånat tre stycken tält (sådana med tak och utan väggar 4X4m) som vi kan vigas under för vi får inte plats inne där det är dukat och klart. Fotograferingen är också planerad att ha utanför, vi ska kolla lite ställen i slottskogen på fredag. Så vi vill verkligen inte att det regnar, men jag får också lova mig själv att inte bli besviken om det gör det :).

• JeckaH

Nej, vi tog svarta, det fanns inga vita och då kändes svarta mest stilrent.

• JeckaH

Sen har jag hört att man kan bli lite "gulaktig" under ett vitt paraply, om folk ska ta kort å sånt.

• Rilo

JeckaH: Vi har också ett svart. Det får duga och dessutom ska det ju inte regna ändå så. :)

Svar på tråden 27 maj!