• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Rilo

Vad bra att få ha den där istället för hemma! Nu tar ju min klänning visserligen i princip ingen plats men har man en stor kjol eller liknande är det ju jättebra.

Hade varit kul om du aldrig hade provat den förrän på fredag.. ;)

• Therese33

Jaa, nu väntar man bara på att det skall bli lördag!!! (Men samtidigt tur att det är några dagar kvar då allt inte är klart...) Är det någon som har sett senaste väderleksrapporten?

• Peon

Verkar bli regn i Stockholmsområdet :(

• HoT

16 grader, regnmoln med sol bakom, verkar hoppfullt tycker jag!

• JeckaH

Inte så hoppfull för mig som gifter mig i Göteborg, men för skåningarna ser det ljust ut!

• Rilo

Ser just nu inget vidare ut i Umeå heller.. men prognosen kan ju ändras! :)

• HoT

JeckaH: Jag gifter mig oxå i Göteborg Var skall du vara någonstans?
    Vi skall vara i Landalakapell för att sen gå vidare till Svarta Örnen i Näckrosdammen.

• gewgaw

I går var det verkligen fullt upp... fick tag i en frissa, var dit och pratade om håruppsättningen, sen var det makeup kurs, å sen har jag fixat naglarna.. Oj vad svårt det är att skriva nu på tangentbordet *ler* Men vackert blev det.

i dag var jag och hämtade ringarna så fiiina är så nöjd.

Nu är det bara planchen kvar med bordsplaceringen och menyn, att göra. Men den måste jag göra hemma, har annars varit hos mina föräldrar. pappa åkte nyss och hämtade farmor så nu blir det fullt hus. Sen blir det lite paus tills på torsdag kväll och fredag.

Jag kommer oxå att hämta klänningen på fredag, samt hänga in den hos frissan..

Tänk att det är snaaart! Så lite tid kvar. I bland känns det som att det skulle vara flera månader kvar, men så kommer man på sig med att det är faktiskt nuuu på lördag som man gifter sig.. Tur att det finns så många andra brudar ute i landet, så man kan tänka på er om man skulle bli alltför nervig..

• JeckaH

HoT:

Gräfsnäsgården, Slottskogen

Svar på tråden 27 maj!