• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Kotte

Vi köpte ett vitt för flera månader sedan. Men hoppas ju att det inte ska komma till användning. Men vill mest ha uppehåll då vi vill ha mingel utomhus.

• Peon

Vårt paraply är svart- och vitrandigt. Inte toppensnyggt men helt ok.

• Therese33

Hoppas oxå att det blir fint väder... Men vi har också införskaffat ett stort paraply ifall ifall...

• storstrumpa

Ha era paraplyer med er så slipper vi regn....

• Cocogbg

Skall också skaffa paraply, men ingen skall behöva använda sina paraply den 27maj. I så fall bara då man är på väg hem efter festen.

• JeckaH

Kollade aftonbladets prognos idag! Inget regn den 27e enligt dom, tjohoo!!! Än finns det hopp! :)

• annaglitter

JeckaH
    Tack för prognosen

Jag har drömt min första bröllopsdröm,
    det ösregnade och vi var tvugna att vara inne. Vi stod alla 46 i en pytte-pytte-liten hall och skulle ha brudskålen. Lägg till en chokladfontän till det hela och ni kan ju tänka er....

• Rilo

JeckaH: Var hittar du en längre prognos på Aftonbladet? Hittar bara fem-dagars.

• JeckaH

På baksidan av tidningen, köper alltid den på söndagar.

Svar på tråden 27 maj!