• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • luzzi

ja är så nervös men glad att dagen äntligen är här..hoppas vi alla får en fin dag och grattis!

• 17/6 -06

Hej!!

Grattis alla brudar, idag är det vår dag!!

• pepsan

Lycka till alla!! Själv vaknade jag 05.20 och kunde INTE somna om.Är såå nervös, men det ska bli riktigt skoj!!

• Strumpan.

Hej på er alla, ska snart iväg. Guud, vad kul det ska bli! Lycka till allihop.

//sofia

• Swedie

Ha en toppendag alla 17e brudar :D

Jag ska till salongen om en kvart ungefär, har min "bride" tröja på och är redo att bli brud :D :D

• picachu

God morgon och lycka till!
    Weee! :D

• Wire

Hurra vilken underbar dag vi hade!!!

• Clobberella

Grattis alla nygifta brudar!

• picachu

...är...helt... slut :D

• pepsan

alldeles matt! Men det var helt UNDERBART!!

• Pärtan

Åååå vad roligt det var. En lång dag men, otroligt härlig.

• J&D

grattis till oss! åååhhhhh det var den mest undebara dagen i mitt liv! ska starta en ny tråd o visa några bilder,,

/fru Landin

• 17/6 -06

Hej och grattis till oss!

åhh det är helt underbart att vara gift

vi sov 2 nätter på hotell så vi har precis kommit hem nu för att packa för vår 4-veckors smekmånad, så min berättelse kommer senare!

• zmurfylove

En underbar dag.
    Startar en egen tråd och berättar om min dag.

• Kär men inte galen

Allt blev ju så perfekt! Högt över förväntningarna!!!!! Önskar man kunde återuppleva dagen. Det går inte att sluta prata om det och man går omkring som i ett lyckorus med ett fånigt leende på läpparna.... Trodde det var överdrifter när folk skrev så men det är verkligen sant att det kan kännas såhär!

• picachu

Har ni hunnit smälta att ni är *gifta* ännu? Jag fick värsta uppenbarelsen igår när jag gick på gatan med min MAN (Aaaah!!:D), att "Shit, nu är jag hans fru, han är min man och vi är ihop, förenade osv osv"

Det kändes jättekonstigt! på ett bra sätt, alltså ;)

Och idag började jag en ny kurs - jag visste inte om jag skulle skriva mitt nya namn på närvarolistan eller mitt gamla...jag vågade inte riktigt skriva mitt nya namn. Tänkte också att det kanske blir strul med registrering osv. är det förresten någon som vet hur sånt funkar med universitetet? *undrar*

Jaja, här sitter jag och är gift :) !

• Ms N

hEJ HEJ ALLA!

Jag har inte skrivit här på tre veckor för att jag har haft så mycket att göra. Men nu är allt klart och åååååååh så underbart det blev!!!

Det vore himla kul att få höra en lååång berättelse från er alla och gärna foton, senare. Här i Gävle blev det en underbart vacker sommardag och bara det gjorde mig så lycklig. Kram på er alla 17/6-brudar!!!

• Ms N

Jag skulle vilja "komma i kontakt" med Swedie!!! Du och jag gifte oss samma dag och du flyttar väl till USA nu?! Jag är nämligen hemma i Sverige för bröllopet men åker tillbaka till USA om ett tag, där jag bor!

Och du- jag hade oxå min BRIDEtröja på mig när man fixades! :) kram kram! / Martina

Svar på tråden 17/6-06 del 2