• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • luzzi

ja är så nervös men glad att dagen äntligen är här..hoppas vi alla får en fin dag och grattis!

• 17/6 -06

Hej!!

Grattis alla brudar, idag är det vår dag!!

• pepsan

Lycka till alla!! Själv vaknade jag 05.20 och kunde INTE somna om.Är såå nervös, men det ska bli riktigt skoj!!

• Strumpan.

Hej på er alla, ska snart iväg. Guud, vad kul det ska bli! Lycka till allihop.

//sofia

• Swedie

Ha en toppendag alla 17e brudar :D

Jag ska till salongen om en kvart ungefär, har min "bride" tröja på och är redo att bli brud :D :D

• picachu

God morgon och lycka till!
    Weee! :D

• Wire

Hurra vilken underbar dag vi hade!!!

• Clobberella

Grattis alla nygifta brudar!

• picachu

...är...helt... slut :D

• pepsan

alldeles matt! Men det var helt UNDERBART!!

• Pärtan

Åååå vad roligt det var. En lång dag men, otroligt härlig.

• J&D

grattis till oss! åååhhhhh det var den mest undebara dagen i mitt liv! ska starta en ny tråd o visa några bilder,,

/fru Landin

• 17/6 -06

Hej och grattis till oss!

åhh det är helt underbart att vara gift

vi sov 2 nätter på hotell så vi har precis kommit hem nu för att packa för vår 4-veckors smekmånad, så min berättelse kommer senare!

• zmurfylove

En underbar dag.
    Startar en egen tråd och berättar om min dag.

• Kär men inte galen