Nonika: Vi tänker ju ha italiensk buffé och där ingår det: Pastasallad, fläskfilé tonnato, nötpastrami, lufttorkad skinka, soltorkade tomater, mosarella- och tomatsallad, lyxsallad, vitlökssås, grissinipinnar, bröd, smör och ostbricka.
120 kr per person och de kör ut för 70 kr/milen tur o retur (blir lite extra där...)
Har ätit buffén förut och vi blev sålda direkt både jag o M2B.
Tingelinganna: Vilket kap!!! Hoppas nu att ungdomarna inte drar iväg på praktik: Kanske finns det även elever som vill servera till en billig penning till klasskassan eller dylikt? ;)
Evkasu: Jag tycker verkligen ni ska ta med lite historia i festhäftet! Sånt är alltid kul att läsa i "väntan på".
Mia_F: Leta på Javascript-skolan efter lösenordsskydd. Ska inte vara så svårt att lägga in, det man gör är väl att lägga till en spärr så när första sidan öppnas kommer denna ruta för log-in att öppnas...men själva koden kan jag ej ;)
Letade lite och hittade detta: KOlla om du begriper vad de menar ;)
www.flowsim.se/cgi-bin/flowsim_enter.cgi
För övrig kan jag gladeligen meddela att jag kom över säkert 2 meter silvertråd med vinröda pärlor på efter luciafesten när jag råkade se hur de virat in enbärskvistar med pärltråden. Hade turen att det var en kompis morsa och jag sa till henne att inte slänga tråden för jag tog gladeligen emot den i såna fall, och se som det gick ;)))
Såg ett väldigt enkelt blomarrangemang ikväll, de hade gamla vinägerflaskor med en enriskvist + 1 minigerbera i stucken ;) Sedan lite färgad sån där trådvirrvarr som var rödfärgat ;) Vet inte vad det heter...dekorationshalm? Haha...Nåväl, enkelt snyggt och tog ingen plats heller.
Ni får ha det!!! Ciao!