• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • Gloriousgirl

Okej, det blir lite dumt med ekonomin om man har fler att tänka på så att säga... men jag och min sambo gjorde som så att han köpte sin mat och jag köpte min. Min kille gick ner 13 kg bara på det...haha...

Jag tror du skulle kunna gå ner ca 20kg på 8-9 veckor, om du går på ren kur. Kan bli mer också... beror lite på hur mycket du väger idag.

• JonnaH

Gloriousgirl:

Ska prata med honom och slå nävarna i bordet och säga det.. hehe! Ska ringa Anna Insulander på en gång nästa vecka så det inte blir så att jag drar ut på det hela så att tillslut så har jag bara 4 veckor på mig! tack så jätte mycket
    Gloriousgirl, när jag läst andra inlägg så tycker jag att du verkar vara en ödmjuk tjej som gärna vill hjälpa och peppa andra att gå ner i vikt *en kram till dig*

• i_nacka

Eminea
    du ahr samma startvikt som jag, känns bra att höra att du gått ner så mkt på kort tip, man blir lite peppad då. min målvikt är 58-60. tänkte gå på ren kur i 6 veckor.
    tränar du något?
    vad har du för målvikt?

JonnaH
    om du tycker att det är lite dyrt så tänk på att det är värt det, för resultatet kan bli så bra. och det är ju bra att det känns lite dyrt också faktiskt, för då vill man ju inte misslyckas, för då har du ju kastat pengarna i sjön!

• JonnaH

i_nacka

Vart bor du?
    När man ser ditt namn så verkar det som att du bor i Nacka. Bor också i nacka eller i Ektorp om man ska vara lite mer exakt!
    Vem har du som konsulent?

• Gloriousgirl

JonnaH: Tack, jag försöker hjälpa så gott det går, vet att det är svårt att gå ner i vikt men jag vet också att jag klarade av det... iofs så får man väl utvärdera vikten om 1 år. Har jag kunnat behålla vikten då eller kanske rentav gått ner mer? Hmm..återstår att se :)

Appropå Nacka...där bor jag med ;)

• Eminea

i_nacka

Min målvikt tror jag är 55, beror lite på hur jag ser ut, just nu är min midja 69 cm bara, men jag väger 65 kg till mina stackars 154 cm... mina lår o rumpa ser ut som gud vet vad *S*

Jag cyklar mycket (vanlig cykel) och tar promenader med jämna mellanrum.
    Nu har jag även fått hem min pilates dvd så nu ska här gympas.

Fördelen med at träna är att fett procenten sjunker fortare, det blir mer fett som bränns.

• JonnaH

Gloriousgirl:

Jaså har du inte tänkt på att bli konsulent? skulle JÄTTE gärna vilja ha dig som konsulent =)!

Ska ringa Anna på onsdag sp jag hoppas att jag börjat med CK någon gång under vecka 29..

• Gloriousgirl

JonnaH: Jo, tanken har slagit mig att bli konsulent faktiskt. Svårigheten är ju det faktum att man är egen företagare och jag har dålig pejl på företagande...även om jag sysslar med administration ;) Men jag funderade på att kanske starta några timmar i veckan med start om ca 1 år eftersom jag känner att jag måste ha erfarenhet av alla bitar av viktminskning med Cambridge för att kunna ge den bästa konsultationen.

Anna är dock bra hon med...;) Man får läxor och man kan prata med henne om det mesta. Hon ger en positiv feedback och ger en bra tankar.

• i_nacka

JonnaH
    då bor vi väldigt nära varann!jag bor i Saltsjö-duvnäs, nere vid strandpromenaden om du vet vart det ligger.

vart i nacka bor du, Gloriousgirl?

• Gloriousgirl

Jag bor vid Finnboda varv, kvarnholne,...precis i början av Nacka alltså. Ska dock flytta till Järla Sjö sen, till en helt ny lägenhet.

• i_nacka

ok, finnboda varv vet jag inte riktigt vart det ligger. men har lie vänner som flyttat till järla sjö. hur trevligt som helst där, som en liten by i storstaden och vid vattnet också.

• i_nacka

testade choklad-mint för första gångern idag, fy fan va vidrig! kändes som om jag skulle spy! Men min vän som också går på cambridge just nu har den som favorit! mmm, smaken är verligen som baken :)

Svar på tråden viktminskning med cambridge