• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Dallandra

Labulina
    Vi var också trötta de första dagarna, man behövde verkligen vila upp sig :)

Jag håller redan till lite på FL.. blir nog mer nu när man väl är gift :D

• MissTerris

Nu e jag med en fru! Borde ju heta MrsTerris här i fortsättningen! =) Allt gick jättebra på vårt bröllop oxå, det var verkligen en magisk solig dag inklämd bland alla regniga hemska kalla dagar!!! Jag kan inte tro att det är sant. Skulle vara kul att läsa allas berättelser, ska bidra med en själv snart!!Grattis alla!!!!

• CJW

Här är en till fru!!

Vi hade regn hela eftermiddagen så det regnade då vi gick ut ur kyrkan men det gjorde inget. När festen började hade det slutat regna.

En helt perfekt dag, den absolut bästa i mitt liv.

Just nu är i på en mini-bröllopsresa i Europa, bilder och berättelse kommer
    i helgen.

Många kramar till alla lyckliga fruar!

• digital

Vi lyckades pricka in vigselakten (utomhus) mitt emellan regnskurarna

Festen blev helt perfekt, maten var hur god som helst och alla verkade ha jättetrevligt.

• MissTerris

Välj länk nr2 för nr stavade jag fel på!

• Smilla

Hej! Entill lycklig 6/8 brud här. Vi hade oxkså väldig tur med vädret, regn när vi var inomhus och sol när vi var utomhus!
    Bröllopet var underbart precis så som jag (eller vi )ville ha det!
    Bilder finns att se här:
    groups.msn.com/heleneochhenrik

• Dallandra

Någon mer än jag som fortfarande känner sig glad och uppåt efter bröllopet? :D

Att få gifta sig med sin älskling var underbart bara det och att sedan dagen blev så lyckad gör mig så glad bara jag tänker på det :)

• Scarlett7

Dallandra, känner precis som dig, så fort man tänker på det börjar man le.

• Dallandra

Scarlett7
    Visst är det härligt :)

• :o)

Hej på er alla fruar!

Då är vi hemkomna efter en underbar bröllopsresa i Bulgarien. Den bästa resa jag nånsin varit på. Vi hamnade på ett underbart ställe. Fick hotellchefens lgh istället för rummet vi skulle ha. Hotell precis vid stranden, bara en trappa ner till havet som höll 25 grader. Varmt o soligt väder. Billig mat o dricka o shopping. Åt fin middag ute med vin för 130-150 kr för två!

Vill ni se lite bilder från vårt bröllop kan ni gå in på våra musikers hemsida www.moj.nu välj bildgalleriet och sedan bröllop i Alsterbro

kram

• Bluebride2006

Förlovade mig detta datum :)

• Scarlett7

Dallandra: Ja verkligen

• :o)

Peters fästmö,

ja, det var vi :o) och de var jättebra men jag är säker på att ni hade det lika bra med er DJ
    Lycka till i framtiden, Peters fru!!

kram

Svar på tråden 6 augusti 2005