• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • HannaK

Det ser inte helt lovande ut, men inte helt regnigt heller.

(Lägg till http : // och ta bort mellanrummen)

expressen . se/landvader/ ?placeId=1001

• moan

Typiskt! Precis nu när jag börjat printa festprogrammet så lägger tonern av. Ingen svart toner kvar och väldigt lite färg.
    Bara att ge sig iväg och handla nytt, å klockan är 19.00. Blir så trött.

• MissTerris

ostadigt väder.....jag blir så less!! Här har man bokat in den enligt experterna mest troliga solskensdagen på året och så är det OSTADIGT!!!! buhuuuu

• Dallandra

Nä det är helt otroligt. Vi valde augusti för att det åtminstone brukar vara varmt ute men icke.. Hoppas att det är uppehåll även om det inte är solsken och klarblå himmel..

Jag har köpt en vit fleecepläd som jag kan ha om axlar och armar..

• Scarlett7

idag har man fixat en hel del också. Festprogrammen har nu blivit klara, kopierade igår. Hade verkstad hemma idag, först genrep i kyrkan sen kom alla hem till oss så vi kunde gå igenom allt inför fredag och lördag. Sen satt fyra på rad i soffan, en vek papper, en satte dom på rätt plats, en stansa hål i dom och den sista knöt band, såg rätt skoj ut!

• Labulina

Vädret kan man inte styra över, vi har fått nycklar till kyrkan och väljer att fotas där plus i omgivningarna om det håller upp. Trist om det regnar men men...
    Kolla denna sidan www2.wetter3.de/animation.html klicka för "Niederschlagssterke und form" och klicka sedan på > vid "Termin" för att få fram en tidpunkt. Man kan då klicka sig fram dag för dag och se olika tidpunkter på dagen.

Lillasyster och blivande maken ligger och sussar, blivande bruden har varit vaken ett par timmar för att korrekturläsa festprogrammet och göra klart de sista vigselprogrammen. Nu ska de väckas för det är dags för frukost och en slutprovning av klänningen.

Snart är det verkligen dags tjejer!!
    *IIIIiiiiiiiihhh*

• Dallandra

Ahhh nu börja jag bli riktigt stressad!!! Tänk om vi har glömt något? Åker ifrån något i morgon??? Vi ska till lokalen m.m och den ligger 12 mil bort så det är inte bara att åka hem och hämta...
    Miljoner tankar far gemom mitt huvud!! Känner mig väldigt trött och jag tror att det är stressen som börjar göra sig påmind..

Har idag varit och fixat naglarna, jättesnygga!! :)

• :o)

nu börjar verkligen nerverna att komma...hur ska man hinna med allt. imorgon är det verkligen fullt upp och så ska man hinna med naglarna o frisören...

idag har det rullats servetter, skrivit klart bordsplaceringstavlan, plockat och donat för att försöka samla allt på samma ställe så minblivande inte missa något. Vi har varit ochhämtat min blivandes kläder...nu är jag helt slut...ska nu ta det lugnt i soffan o lägga ansiktsmask o måla tånaglarna.

Jag önskar er alla en underbar bröllopsdag på lördag!! Jag hoppas att vädret blirbättre än utlovat. Vi ska ju åka häst o vagn...mindre kul om det regnar.
    NJUT AV DAGEN!! det ska bli spännande att höra alla berättelser sedan. Vi får öppna 6/8-05 - fruar tråd om bara 50 timmar!!!

KRAMAR TILL ER ALLA!

• loppran

Nu är det snart dags, vänner!
    Skickar lyckosparkar och välgångsönskningar ut över landet till morgondagens alla brudar.

Ha det jättebra! *vinkar*

Svar på tråden 6 augusti 2005