• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Callimillae

jätte super bamse grattis till er tjejer! :)

• Krezic80

Nu är man gggggiiiffffttttt!!!

Grattis alla brudar.

Även om regnet bara öste ner hela dagen så hade vi en rörande cermoni och en "skitkul" fest. Hoppas ni alla andra oxå hade det.

Kram från mig numera fru Gauffin.

• my day

Äntligen!!!!

Vi hade sån otrolig tur, regnet kom inte förrän vid 23-tiden på kvällen.
    Vilken underbar dag.

• Nosen*

Nu är man Fru
    Den underbaraste dagen i mitt liv :)
    Allt flöt på som ett rinnande vatten. Allt klaffade perfekt. Tur med vädret, solen tittade till och med fram i några timmar. Fotografen var super proffsig. Middagen och festen var super lyckad. Valsen gick jötte bra.
    Och sist men inte minst - En underbar natt på Hotell Reisen :)

Grattis till alla er andra !!

• :o)

Här är en till som nu är lyckligt gift!

regnet öste ner men slutade kl.10.30 och va sen uppehåll till kl.22 på kvällen.
    Hade en helt underbar dag med en kanon fest som höll på till kl.4 på morgonen (vi kom iväg kl.03!)

• skrattmåsen

Me too! nu är vi gifta :) Dagen var helt fantastisk trots att vi höll på att regna bort. Sångerskan som jag fått tag på här på BT var helt underbar i kyrkan & festen var kanon med mycket god mat. Vi gick vid 05.30, dom sista gick och la sig tre på eftermiddagen efter!! Då måste det varit lyckat. Trubaduren körde till 4 fast vi sagt mellean 1 & 2 :). Kanon kul dag och känns bra att vara fru....

• Dallandra

En till fru här :)

Vi hade en helt fantastisk dag i lördags! Vädret var perfekt,inte en droppe regn. Hela dagen var underbar och allt flöt på som det skulle. Det var som en saga. Vi blev så fina båda två så man tror knappt det är sant. Alla som både vi och våra föräldrar har pratat med hade haft det jättetrevligt och de tyckte att vi så fina:)

• Eorin

En fru till här!

Underbar dag där allting fungerade perfekt, både vigseln och festen. Bröllopsnatten var inte så tokig heller...

Växlande molnighet och lagom varmt hela dagen och kvällen... helt perfekt!

• Labulina

Hærligt att alla verkar ha haft det sa himla bra. Vi hade en sagolik dag med. Solsken hela dagen, vi trodde att det var ett skæmt!

Festen var saaa lyckad, bandet hade sa kul att de erbjod sig att spela gratis bara de fick vara med næsta gang det blev fest i slækten.

Nu sitter vi pð ett internetcafé i Reykjavik. Har det toppen, forsta dagarna at och sov vi som om vi hade varit ute i krig

Nu borjar vi længta hem till alla bilder som vi inte hunnit se. Till gæstboken som vi inte læst i osv osv.

Kanske ses vi pa FL i framtiden?

Kramar

Svar på tråden 6 augusti 2005