• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • MorganSofia

Jag har jättestora fjärilar i magen och vet inte vart jag ska ta vägen! Imorgon är det dags och jag känner mig helstirrig, kan knappt sitta still när jag skriver detta. Men med all planering som vi har lagt ner måste det väl gå bra.. Vi hade repetition i tisdags med prästen och tärna och bestman. Då gick vi genom hela ceremonin och sa löftena efter präste. Sen sa hon att det var allt som behövs och vi är redan lagligt gifta! Men det känns inte på riktigt i nu, det är ju imorgon det smäller!

• Callimillae

Ja hjälp, jag är så otroligt nervös! Magen är i totalt kaos verkligen! :) Imorgon är vi fruar så här dags, jisses!!!

Har haft en hektisk dag med iordningsställande i festlokalen, lite surr med floristen och grejer. Nu ska jag försöka varva ner med M2b så att man kanske kan sova sen. Hur nu det ska gå... ;)

Lycka till allihopa imorgon! Och lillsmurf - GRATTIS!!! :D

• gladhannapanna

Godmorgon! Hur många timmar lyckades ni andra sova? Jag ahr inte sovit så mycket, så himla mycket att tänka på!!! Ser fram emot dagen, ska bli skönt när den drar igång liksom... Hade middag här hemma igår, sex gäster plus oss själva. jättemysigt, men kanske lite mycket pyssel egentligen. Jag var rent otrevlig en stund igår när nerverna spökade som värst. Känns ju lagom kul. Hoppas att vännerna förstår varför!!! Lycka till tjejer!!!! *kramar om*

• Rystall

Nu är vi gifta!!!

Grattis till Er all och jag hoppas att ni hade det lika underbart som vi hade det.

• Påfågelbrud

Ja, det blev en härlig dag!

Allting klaffade, och vi är så lyckliga. Ikväll åker vi på bröllopsresa till Island.

• mulla

En unederbar och mkt lyckad dag! Grattis alla fruar och makar!!!
    Nu drar vi på resa...

• Brud 20 aug

Då är man gift!
    Ja en bättre dag kunde man inte haft! Å vilket väder!!! (I alla fall Stockholm, hur va resten av landet?)

Grattis och kram alla nygifta!!

• gladhannapanna

Vår dag var fantastisk! Solen sken och allting funkade jättebra!!! Även under paketöppningen idag funkade allting bra. Grattis allihopa!!!

• Jennan

HELT SJUKT!!!!! Kan inte fatta det.. Vihade den bästa dagen nånsin... Är så nöjda!!

Grattis till er alla!!!

KRAM!

• Brud aug 2005

Ja, det var helt klart den bästa dagen i vårt liv :D
    Solen sken (det blev lite för varmt!!!) och allt var underbart... nu packar vi inför resan till Azorrna imorgon bitti! Är tillbaka om 2 veckor, så efter det kommer berättelse och bilder!!!
    Kram på er alla nyblivna fruar!!!!

• Callimillae

Grattis allihop!

Det var verkligen en helt fantastiskt underbar dag igår, allt från väder till vigsel och fest. Har aldrig upplevt något liknande, aldrig känt sån innerlig lycka!

Ska också försöka skriva mer om vår dag när tid finnes, samt lägga ut lite bilder.

Stora kramar till er alla! :)

Vi är gifta!!! :D

• Jäännie

Jag kan inte göra om den här dagen... den var absolut helt perfekt!!

Kram på er fruar...

• 050820

Stort grattis till er alla!!! Vilken underbar dag!!! Efter veckor av strul med än det ena än det andra klaffade allt till slut. Det känns underbart att allt gick bra. Vad roligt att få vara så fin - om än bara för en dag. I morgon åker vi till Lombok - äntligen semester!!!

• chokladpudding

En till som är gift nu! Ser tillbaka på allt med tårar i ögonen och en obeskrivlig lycka! Det var den finaste dagen hitintills i både mitt och min mans liv! Allting var perfekt, både vigseln och festen. Alla vänner och goa släktingar gjorde verkligen kvällen! Vi festade till fyra på morgonen och jag sov bara två timmar den natten. Igår gick vi och lade oss vid elva-tiden. Snacka om påsar under ögonen och ett gott leende på läpparna. Puss på er alla! Ytterligare berättelse och bilder kommer...

• Tissa

Stort Grattis alla nygifta!!

• Lantisbruden

Vårat bröllop var oxå helt sagolikt!! Trots att jag sa fel i kyrkan*s* Jag sa ja, fast jag glömde av att jag skulle säga det där med tills döden skiljer oss åt..trots att prästen sa före så stod det plötsligt helt still,hihi... Men allt var underbart! Trots att vi hade ett "budgetbröllop" så sa många att det var det bästa bröllop dom varit på!! Roligt att höra! Mvh Fru Landén

• Mayya

GRATTIS ALLA NYGIFTA!!!
    En helt obeskrivlig dag, känlsan är mäktig.
    Ska när det blir lite lugnare berätta.
    Idag blev mitt nya efternamn registrerat, gäller att säga rätt namn nu.
    sköt om er och stor kram.

• Förlovad

Vi hade också en helt underbar dag! Oförglömlig!!!
    Och vilket väder...vi hade verkligen lyckats pricka in det.

Svar på tråden 20/8 nr 3