• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Callimillae

Kåpe - vad trist av dina bästa vänner! Jag har mina båda bästa vänner i andra länder nu till bröllopet, så ingen av dem kan komma och det känns jätte tomt och sorgligt...

Nog pilar bröllopsnerverna runt i ilfart i magen alltid! Har lite smygsvårt att äta och sova faktiskt... :)

• Osäker

Nu har jag min klänning hemma (fin)
    Jag står i affären och ska betala så kommer mina gamla (fd) arbetskamrater in och tar med mig till en nagel salong. Så nu sitter jag här med långa fina naglar och så är jag brun, blev sol duschad också. Å... va jag älskar dom.

• Brud 20 aug

Har startat denna tråd..

HJÄLP! Presentöppning?
    Behöver hjälp med att höra hur alla hanterar presentöppning? Vi är inte överens här hemma.... Min blivande anser att tex våra tärnor ska öppna presenterna, men jag tycker inte att det känns helt kul...

Hur gör ni?

Så jag frågar er här också?

• Wih

Brud 20 aug

Vi öppnar dem dagen efter, här hemma hos oss, och alla av gästerna som är intresserade av presentöppning och smörgåstårta är välkomna! ;)

• gladhannapanna

Vi kommer också att öppna hemma hos oss dagen efter med öppet hus och fika för dem som vill vara med. Då är även barnen välkomna, vi har barnfritt bröllop. Jag vill öppna våra presenter själva, men inte döda festen med en lång presentöppning.

• Callimillae

Oj, vi får kanske presenter trots att vi valt att ha kuvertbröllop... vet inte vad vi gör då, vi förväntar oss ju inga gåvor. Men d löser sig säkert. Fast jag vill nog öppna dem själv, eller tillsammans med min blivande såklart. :)

• gladhannapanna

Nu börjar "allmännapanikdagen" här hos oss! JAg ska åka till flygplatsen och hämta ett par gäster. Sedan är det dags att lägga ansiktsmask,stryka kläningen, packa det som ska med till frissan, packa väskan till hotellet, köra saker till festlokalen, förbereda fikat på söndag osv osv!!!!
    Om vi inte hörs innan vi är fruar så önskar jag oss alla massa lycka till!!!!

• Brud aug 2005

Nu har jag inte skrivit på några dagar...Jag har hunnit fixat en solbränna (i onsdags, soldusch) fina naglar (fransk manukyr i torsdags) hämtat klänningen (i torsdags) Packat resväskan till bröllopsresan på måndag, packat väskan till hotellet... Nu håller jag på att gör egna just married t-shirts som min m2b ska få på söndag.... M2b är och hämtar sina kläder i Eskilstuna...han ringde nyss, de är tvugna att lägga upp byxorna nu!!!!!

Kl 12 ska vi hämta nyckeln till lokalen, då ska vi börja göra i ordning och duka där.... Jag ska förbi hotellet och lämna våran väska och morgongåvan till m2b (kort i underkläder)

Vid 16.00 kommer första gästerna som ska sova här.... så dagen kommer att rulla på :)

Lycka till tjejer om vi inte hörs något mer innan morgondagen :)

KRAM på er!!!

• Rystall

Jaha tjejer! Imorgon smäller det och vi blir alla fruar

Hurra va det ska bli kul! Jag längtar.

• gladhannapanna

Jag har precis varit förbi floristen, min bukett är klar och den är verkligen den finaste jag har sett! Passar mig perfekt!!!! *superglad*

Svar på tråden 20/8 nr 3