20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Påfågelbrud:
Vet ej vart du bor men i göteborg var det ett högtryck igår, så e d kasst idag och så ska det vara jättefint imorn så vi vet inte alls vad som rör sig över landet...
Här uppe i norr ser det ut att vara kalasväder på fredag, men man vet aldrig. Meteorologerna har aldrig haft så fel som i år... åsså gifter vi oss ju inte förrän på lördag heller så allt man kan göra är hoppas! :)
Jag har haft ont i magen nu i fyra dagar är det nerverna som är igång?
I dag har vi gort slut finichen på maten och pratat med chafisen till bilen
och vi har hämtat barnas kläder och kört ut det till svärmor.Svärmor tyckte att jag skulle köpa en koffta till tössa i fall vädret blir sämre.Är det någon som har set någon väder prognås inför helgen?
Fler än jag som knappt fattat att om fyra dagar är vi fruar!!! Oj oj oj! Längtar! Men än är det en hel del som ska på plats! Putsar på festprogrammet och imorgon skall det printas. Hoppas allt går enligt plan så inte tonern tar slut eller nåt...
Imorgon ska jag sol-duscha. Någon som gjort det på brunsthlm? Hoppas det blir bra! Imorgon anländer också vår ena toastmaster ifrån Norge åsså ska vi träffa Catering firman på slottet/festlokalen.
PÅ fredag har vi stor Mingel-fest så att våra familjer ska få träffas innan bröllopet! Bara det är nervöst åsså ska man fixa mat etc till då också...
Fårstår ni att det är vår viktigaste dag och fest vi håller på att planera? Jag tror att jag börjar inse det så smått!
Ja herregud. Det är helt sjuuuukt ju! Fyra dar, snart tre! :) Omg...
Ne nu ska här övas lite vals.
Hehe
Sitter med festprogrammet... Någon mer som är uppe?
jag är uppe0)) , men jag sitter itne med något festprogram, det kommer min toastmadame göra,..! Frivilligt,..! Vi tänkte inte ha några såna, emn hon violle göra!
Så skönt för er, för jag inser att det är ett jäkla jobb... *puh*
Vart i landet e du från?
En till som sitter med festprogrammet...
Fattar inte varför man alltid ska vara ute i sista sekunden!!!!!!!!!
Nu är jag typ klar. Så imorgon ska det printas! Gonatt på er!