• liten ior

Juni Brud 2005(tråd 4)

förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...

hur går det för er juni brudar??

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)
  • 18 juni 2005

Hur har det gått för de junibrudar som har gift sig denna helg? Nyfiken!:)

• Fredric&Ida

I helgen har vi planerat en massa, stuckit oss på ståltråd då vi tillverkat servettringar och inhandlat diverse saker till festen och klädseln. Hur går det för alla andra?

• Fredric&Ida

liten ior: Hur var ert bröllop? hade ni fint väder?

• Jobbet

Vi har slitit med festprogrammet nu i helgen. Vilken tid det tar att skriva något kul om alla gäster! Vi blev inte helt klara igår så vi får fortsätta ikväll. Fick även ett avhopp igår så vi måste se över bordsplaceringen igen, pust. Hur går det för er andra?

• Stockholmsbrud i Dalarna

Fick spel och började möblera om i bordsplaceringen i går kväll... inte bra =) Sov bara sex timmar i natt och är fortfarande lite uppe i varv... men vi är snart klara med beskrivningen av gästerna och de flesta punkterna på att göra-listan är avbockade. Nu återstår bara att prata, prata, prata och informera alla berörda om vad som ska hända under dagen, när och vem som är ansvarig.

Men det känns samtidigt så coolt, tänk, om mindre än en vecka är man gift!

• Jobbet

Ja, det är helt galet att man snart är gift.

Måste försöka varva ner lite. Jobbar som tur är inte ons-fre.

Kommer att följa väderprognoserna slaviskt under veckan. Har hört allt från regn till växlande molnighet, men det verkar i alla fall bli rätt behaglig temperatur!

• SaMo

I övermorgon är det dags!!!!!

Har haft så fullt upp de sista dagarna att jag inte hunnit tänka. Men nu börjar det mesta bli klart, och nu kommer nervositeten i atacker. Har planerat detta i ett år, var tog det året vägen? Känns som några månader sedan vi förlovade oss.

Oj, oj, oj! Men det ska nog gå bra!

Lycka till alla andra 18/6 brudar. Alla andra med förståss!

• Señorita

Lycka till till dig med SaMo.
    Ja...om två dagar gäller det!!! Jag börjar också bli lite nervös nu och jag undrar också var året har tagit vägen. Det har gått såååååå fort!!!
    Lycka till till alla

• Nikita14

Lycka till på lördag Señorita ...Är själv inne på upploppet med det sista nu...ska försöka hitt underkläder idag...har den mest underbara brudklänning nu... :D

• Jobbet

Lycka till brudar. Nu börjar det snart för vår del. Om 30 minuter åker vi till festlokalen och kl 6 idag blir det mingel med grill. Sedan rullar det på...

• veronica&john

Hoppas att alla brudar som gifter sig idag får en toppendag..
    Själv har jag en vecka kvar o det börjar bli lite nervöst nu..
    Men men inte mycket man kan påverka nu.
    Min M2b är cool lugn o säger att bara vi är där så blir det bra o det har han ju rätt i.... Men men man vill ju att hela dagen ska bli kanon.. Men det tror jag att den blir speciellt om det är likadant väder som idag eller vad säger du prinssesa..

• Prinsessa

Hej hej
    Nu på morgonen har de hämtat min M2B för svensexa snacka om överraskad...
    Hade själv möhippa för 2 helger sedan , urkul
    Vi har lite små pyssel fortfarande kvar men inget jag oroar mig över. Verkar som allt kommit på plats , förutom nerverna .....

• veronica&john

Min M2b blev oxå hippas i lördags, det var jättekul..
    Jag fick hjälpa till med själva kidnappningen så han anade faktiskt inget fast det var sista helgen innan the big moment..

Nu är festprogrammen klara, ska hämta klänningen o ringarna idag.
    Ska börja handla all mat o imorgon ska naglarna fixas.. det rullar på kan man säga..
    Veronica

• Jobbet

Brudar,

Jag önksar er all lycka nu till helgen. Vi hade själva en fantastisk helg förra helgen. Nu åker vi strax till Barcelona i några dagar. Ett tips är att se till att någon tejpar fast korten ordenligt på presenterna. De lossnar så lätt!

Ha det så bra och NJUT!

• veronica&john

Jaha nu var det gjort... Allt som man har planerat o slitit för är plötsligt över...
    MEN det var den UNDERBARASTE dagen i mitt liv.. Så perfekt o så full med underbara överraskningar o upplevelser....
    Hoppas att ni andra midsommar brudar hade det lika fantastiskt som vi!!!!!
    Kram på er alla...
    Veronica

• 18 juni 2005

Visst känns det konstigt nu när det är över!? Vad ska man göra med all tid, hehe. Vi hade oxå ett alldeles, alldeles underbart bröllop, nu återstår bara att få plats med alla presenter, skicka tackkort och sätta in alla bilder i album.

• Jobbet

Vi hade också ett underbart bröllop. Det blev verkligen lyckat. Om 1 vecka åker vi till Sydamerika på bröllopsresa. Det ska bli så skönt att komma iväg.

Det känns lite konstigt, men mest roligt och skönt tycker jag! Härligt att titta på alla bilder och minnas tillbaka och skönt att kunna vara hemma och ta det lugnt på kvällarna efter jobbet och varva ner inför semestern...

Jag har börjat skriva dagbok för dagen före bröllopsdagen och själva dagen B. Det är jätteroligt! Och jag slås hela tiden av hur otroligt fullt med upplevelser det dygnet var. Inte konstigt att det har tagit lång tid för allt att sjunka in!

• Prinsessa

Jaa, det var den bästa upplevelsen i hela mitt liv!! Allt var bäst från början till slut, vi fick vara en Prins & en Prinsessa ett helt dygn! Att få känna sig så vacker är helt underbart. Alla var glada & nöjda, synd att tiden gick så fort..........

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)