• liten ior

Juni Brud 2005(tråd 4)

förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...

hur går det för er juni brudar??

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)
  • dags i juni

Ja, du ser. Allt löser sig till slut. trots strul med kläder och annat. Vad trevligt det låter med grillkväll innan. Ska ni ha bröllop i dagarna 3?
    Vi kommer att ha lunch dagen efter i samband med presentöppning. Jag skrev ett gäng mail igår för att stämma av med alla som är inblandade. Och dom har full koll, det känns bra. Då kankse man kan ta det lite lugnt på själva dagen, eller...

• dags i juni

Ahhh, semester! Va skönt det ska bli att kunna fixa o trixa med det sista nu i lugn och ro. Och inte behöva tänka på att man ska jobba oxå
    Nu har jag bara ett bekymmer kvar...vädret!
    Ja,ja det är ju inget jag kan bestämma över men det vore iaf nice med uppehåll.
    1 juni idag, och den 5 smäller det!!

• Jobbet

Ni som gifter er i helgen, hur känns det? Är allt under kontroll?

Jag var och provade min klänning igår och det kändes jättebra.

• liten ior

förhoppningsvis är det fint väder 5 juni annars blir ett utomhus bröllop mindre trevligt

vi var och checkade av platsen igår och kollade var vid vattnet vi skulle vigas, vart det var finast och lämpligast

ev har vi 4 avhopp, en måste jobba och två kanske inte kommer pga sjukt barn (de har 60 mil resa enkel väg och åker inte så länge barnet är sjukt) och 1 vet inte om han har möjlighet att komma pga problem med transport

men annars känns allt okey

• dags i juni

Jorå, det mesta känns som det är under kontroll. Nu är det mest fix med att få ihop allt som ska till festlokalen. Och stämma av med alla som är inblandade att vi tycker lika. Har ju egentligen semester men sitter på jobbet ändå Har tillgång till allt vad det gäller datorer och skrivare osv. Sitter och håller på med bordsplaceringen just nu, och den ska jag försöka få ut lite snyggt på ett A3 för att sätta upp i lokalen. Egentligen inget stort projekt, men jag kan inte bestämma mig för hur jag vill ha det layout-mässigt. Mindre problem med andra ord...

Nä, vädret, fy tusan, jsut nu säger söndagens prognos sol,moln,regn och blåst. Smhi har alltså helgarderat sig

• 18 juni 2005

Vi får hålla tummarna att det blir uppehåll hela juni, för alla brudars skull:)

Jag ska ta semester 3 dagar innan bröllopet och min sambo tar dagen innan. Men vi får besök från Spanien och Tyskland flera dagar innan, känns lite pressande eftersom man inte vill lämna dem vind för våg. Ska försöka förbereda så mycket som möjligt innan, men tiden bara rinner iväg!

• Stockholmsbrud i Dalarna

Är bara ledig dagen innan, men jobbar för fullt med förberedelser på kvällarna nu...

• liten ior

nu sitter jag här med mina nya fina skor på fötterna, jag gillar dem

• dags i juni

Härligt! Jag kan nästan se mig dig framför mig. Sittandes och dinglar lite med fötterna

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)