Juni Brud 2005(tråd 4)
förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...
hur går det för er juni brudar??
förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...
hur går det för er juni brudar??
Ja, de nätter man lyckas sova lite går hjärnan ändå på högvarv och man vaknar totalförvirrad.
Kommer vara ett vrak på dagen B om man inte lyckas bryta det här nu.
nu har jag fixat mitt ring problem
det blev den ring jag valt från början, den är aningen för stor men sätter jag ringen innan för förlovningsringen blir det helt okey
liten ior; vad kul att det ordnat sig med ring.
Jag har istället problem med min förlovningsring som har blivit för stor (har gått ner 12 kilo sen förlovningen :o). Tror jag ska lämna in den nästa vecka och förminska den. Blir nog bäst eftersom jag ska ha vigselringen innanför. Vore så trist om jag tappade den... :(
vi har lämnat in ringarna för putsning och gravyr - även min förlovningsring åkte in så att den blir putsad den också - känns sååååå tomt utan!!! Vi har dessutom ganska tjocka förlovningsringar så...
Ja, jag kommer att känna mig jättekonstig när jag lämnar in ringen för putsning nästa vecka!
Och jag kände mig tom när vi lämnade in vår, men nu har vi hämtat dem, så nu sitter den på fingret igen och glänser
Kina, brud 11/6: har du tagit på dig ringen igen innan bröllopet? Är lite rädd att jag ska lyckas repa till den igen om jag gör det, men jag är väl bara fånig som vanligt...:D
Halloj!
Nu har vi haft vårt enskilda samtal med "vår" präst.
Hon är jättetrevlig, lättsam och rolig.
Hon frågade hur vi hade träffats, varför Bengt inte är med i kyrkan (inte på något sätt anklagande, bara intresserad), hur vi ser på äktenskapet mm mm.
Sen gick vi igenom hela vigselakten och när jag berättade hur lätt rörd jag blir (alltså nu snackar vi en person som började lipa under vigselsamtalet eftersom hela grejen med bröllopet är så fin) skrev hon upp att hon skulle se till att det fanns näsdukar och vatten framme vid altaret.
Känns så himla tryggt med henne. Hon fick verkligen hysteriska mig att känna mig lugn inför vigseln! :D
Måste bara berätta. Jag har ju som jag berättat tidigare haft lite ångest över min klänning. Sen av "händelse" så surfade jag in på KIK´s hemsida, har även gått förbi deras skyltfönster...dom har sååå fina grejer! Så jag och min tärna åkte dit igår. Bara för att kolla förstås Hur som helst så fastnade jag givetvis för en urläcker kjol och en topp. Känner att jag bara måste ha det! Så , nu har jag lagt ut en annons på min klänning dels här på Bt och även på blocket. För på måndag tänker jag åka tillbaka och köpa kjolen o toppen på KIK! Jag bara måste. Det var så mycket mer jag! Kändes så himla rätt. Både jag o min tärna stod o grät i affären för att det kändes såå bra! Så nu återstår att få den andra såld och dessutom blir det en redig överraskning för dom som sett klänningen redna, inkl min blivande. TÄnker inte säga nåt innan bröllopet har jag bestämt mig för. Det är ju dessutom inte så lång tid kvar...typ exakt 15 dagar!! Gör jag rätt tycker ni, det känns så iaf. Kram!
Ann-Sofi: Jodå ringen sitter precis där den ska, jag kunde inte vara utan den och på fyra veckor blir den väl inte så repig. Vi får putsa upp dem själva dagen innan om vi behöver.
Dags i juni: Jag tycker att man ska trivas i den klänning man valt, så om du nu vill ha toppen + kjolen så "Go for it!". Hoppas att du får din andra klänning såld.