• liten ior

Juni Brud 2005(tråd 4)

förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...

hur går det för er juni brudar??

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)
  • liten ior

vad tror ni, kommer jag ångra mig resten av livet om jag inte köper de skor jag blev kär i i går?

• brud i sina bästa år

Köp om affären har öppet köp! Då kan du prova hemma och sedan bestämma dig. akänns det inte bra direkt hemma, då lämnar du tillbaka dem. Då slipper du ångra dej! Annars kommer du alltid att tänka, jag skulle köpt dem!

• Jobbet

liten ior: Nej, jag tror inte att du kommer att ångra dig resten av livet men med tanke på hur struligt du har haft det med din klänning kanske du ska unna dig skorna. Om du fortfarande tänker på dem så go for it!

För oss är det dags den 18:e och kvar att göra är bla. festprogram och bordsplacering (men alla har inte svarat ännu så jag väntar ett tag till). Sedan är det en massa andra småskaer som ska göras.

• liten ior

jag tror jag ska kolla om skorna finns kvar och om de gör det, så köper jag dem... det är inte ofta jag hittar skor med klack i min storlek 35 som passar och som jag blir kär i
    och jag kan ju ha dem vid fler tillfällen under sommaren

• dags i juni

Liten ior:
    Klart du ska köpa skorna!
    Jag köpte ju en helt ny klänning fast jag redan hade en. Det är en dag i ditt liv och då gäller att det man trivs i det man ska ha på sig.

• liten ior

nu är det inte många dagar kvar till 5 juni

i natt drömmde jag att min 13 åriga bonusdotter kom hem med en ny pojkvän som hon ville ha med på bröllopet
    problemet var bara att han var 31 år, gift och 3 barnsfar...
    jag blev liksom inte glad och nej han fick inte komma

annars så har vi olika åsikter jag och bonus när det gäller skor på hennes fötter
    jag anser att hon inte ska ha skor med hög klack eller gympaskor
    eftersom vi gifter oss utomhus (om vädret så tillåter) och det blir mycket spring på ojämn mark, grus, sand etc så känns det som om risken är stor att hon vrickar fötterna i "klacke-skor"
    och nej jag vägrar att hon har svarta gympaskor till vit klänning
    vi är nu under förhandling

• dags i juni

Nu börjar jag bli riktigt nervös!!!!!!!!!!!!

• liten ior

dags i juni,

jag är skräckslagen...

• Ö bröllop

Glöm inte att det är dina nära och kära som kommer på ER stora dag. Det lugnar mej. Även att det är min m2b som står vid min sida hela dagen gör mej trygg

• liten ior

just nu känns det som om jag består av gele... dallrig

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)