Juni Brud 2005(tråd 4)
förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...
hur går det för er juni brudar??
förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...
hur går det för er juni brudar??
liten ior: vad kul med vigselringen! Hur har det gått med kläderna. Har du hittat någon överdel till kjolen?
Håller på att göra bordsplaceringskort och utkast till en gästbok ikväll. Usch, det känns som att det är massor kvar att göra. Hur ska jag hinna? Har lite panik ikväll.
Jobbet, jag kommer att ha en vit linne-klänning, jättefin, v-ringad och ja helt underbar
liten ior: Vad skönt att du har hittat något som du trivs i!
God morgon! Har faktiskt sovit gott- hela natten dessutom!
De tre senaste innan blev det inte många timmar... Ligger och går igenom allt i huvudet, om och om igen. Fast kanske inte så konstigt ändå- bara tre veckor kvar idag
!
Är jag ensam om detta sömnlöse-syndrom?
Hej!
Åh vilken tur att du (jobbet) skrev att du höll på med utkast till gästbok..."Hjälp" det har jag helt glömt bort...bara att knalla ner till stan då...Jag håller med att paniken sakta men säkert börjar göra sig känd..."en vecka kvar nu" träffade prästen i torsdags och även farbror doktorn...har givetvis åkt på en jätte öroninflamation,,,men tur att det var denna vecka och inte nästa..men våran präst var urmysig och rolig, så det kommer säkert att gå bra...han tyckte kanske jag betedde mig lite underligt, men jag hade stoppat i mig sju!!!Ipren för att överhuvudtaget orka, så jag var nog lite vimsig. Ha det nu så bra alla Junibrudar och låt inte stressen äta upp er...
Solsta brud: Krya på dig! Hoppas verkligen att du blir frisk snart. Gästbok fixar du snabbt.
sover bra... gör jag inte, har mardrömmar om allt som kan gå fel... som t ex folk kommer fastän de tackat nej så tårta etc inte räcker
eller att vigselförrättaren glömt bort oss och inte kommer...
Hur mycket har ni kvar att ordna? Själv börjar känna mig stressad, det närmar sig nu :)
vi har fixat allt när det gäller kläder
(förutom att jag funderar på att köpa ett par andra skor, såg jättefina sandaler igår när jag var och hämtade min ring)
även när det gäller vigsel + mottagningen efteråt känns det som om jag har det under kontroll
däremot har 2 personer fortfarande inte svarat och 2 personer säger kanske... så bordsplaceringen är inte färdig
(dessa personer är närstående som vi gärna vill ha med på bröllpet så vi ger dem till imorgon att fundera)
tårta och meny slutbestämms på tisdag
alkoholen köper vi under veckan
jooo det känns rätt okey just nu...
Mina drömmar har slutat handla om bröllopet, men istället drömmer jag konstiga actiondrömmar...kankse ska sadla om och bli actionhjälte
Stressad är jag faktiskt inte längre, känner istället ett konstigt lugn. Kanske det är lugnet före stormen. Det är inte många dagar kvar nu. Nästa söndag kl 15.00 är det dags att gå gången fram med min älskade. Det mesta är klart. Lite småfix och angenäma saker kvar, som att gå och få en ansiktsbehandling, fixa naglarna och lite annat smått o gott. KÄnner att det är ganska lugnt.
Hämtade ju ringarna och nya klänningen igår. Fy tusan vad den nya sitter bra! Inte en ändring behövdes göras. Så kul att nåt för en gångs skull verkar sytt efter mig!
Ringen var förstås superfin! Längtar så att få den på mitt finger förstås.
Kram!