Juni Brud 2005(tråd 4)
förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...
hur går det för er juni brudar??
förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...
hur går det för er juni brudar??
Liten ior: Jag förstår. Hoppas verkligen att du hittar ngt som du trivs i!
jag har nyss kollat upp lite kläder på H&M Rowells, där fanns inte mycket... allt jag ev ville ha var slutsålt eller skulle komma i mitten av juni
Oh vad tiden rusar iväg. Skulle ha tagit semester sista veckan..(jobbar heltid) Framförallt skulle det vara skönt att vara på plats så att säga(120 mil bort). Länktar så till 11/6 då allt händer. Har också panik över saker som igentligen inte betyder nått. Vi kommer att en super dag omän placeringsstenarna är grå och inte svarta....
Vad man kan fokusera konstigt...
Solen skiner!
nu har jag verkligen garderat mig... jag har skickat efter en fin vit klänning från la redout, samt en vit kjol + top i h&m rowells + att jag ska åka till umeå i början av nästa vecka å kolla på kläder...
Idag har jag varit och provat min klänning som är halvfärdig. Gissa om den blir fin!
I dragkedjan sitter det små strasstenar som glänser så vackert i den övrigt enkla vit-vita klänningen - det är sååå spännande!
3 veckor och 6 dagar kvar nu...
puffar...
OK, jag skriver väl igen då!
Idag har jag ringt till Hellkes som sa att ringarna skickas därifrån idag, ohhh ännu mer spännande, det är bara att hoppas på att de verkligen kommer fram.
Kina, brud 11/6: Kul att du är nöjd med din klänning. När är det sagt att den ska bli klar? Spännande att ringarna är på G!
Själv blev jag hippad i helgen! Det blev verkligen en toppen dag med kul aktiviteter och tid för att umgås. Känner mig väldigt tacksam mot mina vänner som styrt upp allt så bra.
Visst är det härligt att få bli hippad! En hel dag ägnad bara åt en själv
Själv börjar jag känna mig lite maktlös, nu är det bara 19 dagar kvar och jag vet inte längre vad som är kvar att göra. Känns som jag har tappat kontrollen. Dessutom har min syter blivit sjuk och kommer troligtvis inte kunna vara med på bröllopet Det känns verkligen urtrist att dels vara glad föra tt man gifter sig, men oxå ledsen över att hon inte kommer vara med. Men, men, vi är inte där, hon kankse tillfrisknar mirakulöst...eller inte...
Kina, brud 11/6
Så fin din klänning låter, hoppas ringarna kommer fram fort. Jag kan fortfarande känna glädjen när jag provade min färdiga ring.
Satt med bordsplaceringen i helgen, en svår nöt att knäcka när inte alla hört av sig... De kommer förstå sen när det är deras tur att gifta sig!
Ska till frissan idag och slinga och färga håret! Superkul.
Lycka till med era bröllopsplaner.