• Idesprutan

MAJ 2006

Hm. Vår tråd hade stängts. Nu börjar vi igen...

• Svar på tråden MAJ 2006
  • ninni7805

Majbruttan:
    hahahahahahahahahahahaha!!! du kul kul kul!!
    vilket sammanträffande! klart vi ska ta en fika.. snart?! jag är inte med på BT-träffarna, utan har fikat med ett gäng som jag kommit i kontakt här via "kort-kurs-tråden".. supertrevliga tjejer :)
    du kan väl maila mig?! ninni7805@hotmail.com
    kram

• majbruttan

Mail på väg, Pernilla!

• Idesprutan

Tygproven har kommit!! Ser bra ut. Saknade dock marin blått tyg så det får hon lov att skicka också

Mamma skall hjälpa till att ta bilder på Villa Odinslund, som är bokat. Spännande värre.... :D
    Har också kommit i kontakt med mina 4 brudnäbbar också, så nu skall de väl kunna beställa klänningar etc..

Hur går det för er andra?

• mia_maj2006

Jag går mest och väntar på att min sambo ska fria. Vi har redan bestämt att vi ska gifta oss, när och var men han har sagt att det inte blir officiellt förrän han har friat. Jag som verkligen vill tala om det för hela världen. Jag har sagt att vi ska ut och äta den 27 maj ett år före bröllopsdagen så då har han ju läge. Men jag kanske får vänta till midsommar då vi ska ut på samma skärgårdsö där vi blev tillsammans. Hur som helst så ser jag fram emot det även om det nog inte blir något av det grandiost romantiska för min pojkvän är inte speciellt romantisk av sig.

• Idesprutan

Miamaja. Ja,. jag fick vänta i över ett år på att min m2b friade till mig. Jag höll på att gå av flera gånger. Till slut började han titta på ringar och allt skulle vara så himla hemligt. Du skall se att det händer väldigt snart. Spännande. Du måste berätta hur det gick tillväga.

• Nixie

Min sambo tisslar o tasslar också om när vi ska förlova oss.... Jag är skitnyfiken, men vad gör man inte...
    :)

• majbruttan

Antar att ni är rätt ute när ni planerar bröllop i maj nästa år fast inte är friade till. Det "ska" ju ske inom ett år... För oss blir det 1 år och 3 månader mrllan förlovning och bröllop, men det tycker jag är OK

• ninni7805

vi kommer att ha varit förlovade i lite mer än 3 år när vi gifter oss.. men det har varit ekonomin som satte stopp för planerna att gifta oss inom ett år.. tanken va det när m2b friade.. men det blir av iaf

• majbruttan

Ninni:
    Hur länge har nu varit tillsammans egentligen? När tog det slut med han som jag känner *f'låt att jag tar upp sånt gammlt*

• ninni7805

majbruttan:
    helt ok :)
    vi har varit ihop sen oktober 2000 och förlovade oss 8/8 2003 i botaniska trädgården.
    Ni då?

Svar på tråden MAJ 2006