MAJ 2006
Hm. Vår tråd hade stängts. Nu börjar vi igen...
Hm. Vår tråd hade stängts. Nu börjar vi igen...
Då förstår jag. Alltså behöver jag inte känna någon stress över att min lista inte är lika klar som din lista
behöver du inte, vill du ha råd är det bara att fråga
Vad alla har kommit igång med sin planering. Min blivande make och jag har i alla fall bokat kyrka, präst och festlokal... Jag skulle vilja fixa mer, men min sambo tycker det är alldeles för tidigt....
Nixie:
min blivande tycker oxå att det är lite för tidigt att fixa allt, men det som är klart nu slipper man ju tänka på senare förklarade jag för honom.. och då insåg han hur bra det lät :) så nu håller vi på att hugga in i menyn för festen.
Okej. Jo, jag har sagt att vi kan kolla igenom och fundera lite... Får ta det när vi har semester. Då kanske han har mer ork till det.
Jag känner att det skulle kännas enklare om man hade saker bestämt i förväg, exempelvis maten. Då är det ju klart sen...
Men han tycker nog mest jag är jobbig när jag pratar om vilken färg det ska vara på inbjudningskort etc... Och visst, till viss del kan jag väl förstå..... Men det är ju så mysigt och roligt att planera.
Nixie:
hahahaha, ja jag förstår precis vad du menar
men det är då det är så skönt att BT finns och att man kan ta en fika med tjejer som är lika tokiga i planering som en själv är ;)
Det har du rätt i... Och sen kan man göra mycket i smyg! :)
Jag slipper göra saker i smyg för jag gör i stort sätt allt och m2b säger att han inte bryr sig så mycket. Han ska vara med och bestämma maten och så ska han köpa sina egna kläder, ringarna och beställa bil att åka i mellan vigselplatsen och festlokalen. Resten är mitt bord. Men jag tycker om att planera så det är helt OK. Men det ska bli skönt när han äntligen friar så att jag kan få diskutera saker med mamma. Jag hoppas på nästa vecka, tisdag 8 år sedan vi träffades eller midsommardagen (vi blev ihop på midsommardagen). Jag kommer att bli snopen om inget händer, han har ju redan sagt att han bestämt dag.
mia_maj2006
Vad spännande att gå och vänta men jobbig jag hade varit ett sort vrak vid det här laget.
Tur för mig att jag redan har fått mitt frieri men vill inget säga till någon än, vill att dom ska bli överraskade när dom får sin innbjudan.
Hoppas han friar på tistag lite ego där fyller nämligen år då :)
Hallå, jag är tillbaka igen. Nytt jobb + har inte haft tid....