MAJ 2006
Hm. Vår tråd hade stängts. Nu börjar vi igen...
Hm. Vår tråd hade stängts. Nu börjar vi igen...
Ängsklockan: Jag bokade kyrkan i Sverige igår, och jag väntar fortfarande på att höra ifrån Råda Säter där jag vill ha middagen. Pendlar på färgtemat (marinblå, ljublå och creme eller lindblomsgrönt, silver och creme) Har vart i tre butiker och tittat på klänningar och har nu kommit fram till vilken model jag skall ha. Nu är det bara frågan om detaljer, tyg etc. Skall nog ha mammas slöja så jag måste ju passa allt ihop...
LAVENDAR: Jag har skickat email till henne där jag begärt lite tyg prover. Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag hör något ifrån henne. Jag skall nog också beställa tärnklänningar från henne (5 st) så det blir en stor beställning.:)
Majbruttan: Jag hade först tänkt mig ett bröllop på Västkusten med allt tänkbart med snäckor och tång och ljus och sand men kyrkan skulle målas om på utsidan och då ville jag inte gifta mig där så det blev landet istället. Skall dock ha mottagning i ett säteri från 1600-talet och rummet där vi skall äta är blått så kanske det går åt blåa, gröna eller lila toner. Det är såååå svårt med tema.
Här är en till tjej som gifter sig i maj 2006, den 27 för att vara exakt.
Vi har faktiskt idag bokat lokalen vi ska vara i. Kontraktet är på väg hem till oss och så fort vi skrivit på är den vår.
Kyrka har vi ännu inte bestämt, det ligger ett par kyrkor i närheten av lokalen som vi funderar på.
Lkpg_Elin
En liten underlig fråga bara..
Men det är inte så att din blivande heter Henrik?
:0 på Ryden och Lkpn_Elin.
Hoppas att det är en oskyldig en..... :D ;)
Det var inte meningen att det skulle stå ordet men framför.
Det skulle stå: Är det så att din blivande heter Henrik?
Rydén: Varför tror du min blivande heter Henrik om man får fråga?
Nja tror gör jag väl direkt inte..
men jag var tvungen att fråga. För att vi känner ett par i lkpg som heter Elin och Henrik.
Blev nyfiken på om det var ni.
Inte meningen att lägga näsan i blöt.
Sorry
Min blivande heter inte Henrik!
Bor du också i Lkpg?
Nej, men sambon är född och uppvuxen där.
Vi funderade faktiskt ett tag på att gifta oss där.