Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Nu har jag blivit fru!
Vi hade en helt fantastisk dag från början till slut. Det var så sagolikt så det är svårt att förstå att det verkligen har hänt.
Ett litet råd till er som har dagen kvar. Försök att vara i nuet hela dagen, njut av varje sekund, strunta i "vad som ska hända sen". Jag försökte slappna av, och jag var helt lugn hela dagen, kunde verkligen njuta av varje sekund!
Jag kommer skriva mer ocm vår dag i "gifta" senare.
Kram till er alla!
majhumlan ...
Grattis!!! Ja jag ska åxo försöka hålla mig lite lugn.Hoppas att det funkar
Millan
HJÄLP! Har läst mycket här men inte skrivit innan...och på lördag är det dags! Har ett stort problem!! det är 12 grader "kallt" ute och vårt bröllop ska vara utomhus hela tiden under eftermiddagen...min topp är halterneck och jag har bara en tunn sjal till det! Är det någon som har tips på vad jag kan köpa (inte för dyrt) som säkerhet att ha till. jag ska förresten ha ett par vita/creme färgade byxor med kjol utan på till toppen.
En vecka kvar för oss! 14 maj är det dags! Jag har åkt på en dunderförkylning, så jag får sätta min tillit till diverse dunderkurer så att jag inte behöver stå och snörvla i kyrkan av fel anledning! Hostatack är väl inte heller det man tänkt sig...
Festprogrammet ska fixas, vigselprogrammet skrivas ut. Lite annat smått och gott... Hoppas bara man kan behålla lugnet, och som sagt, bara njuta av denna tiden!
Iiiiiii...det närmar sig. Jag är inte nervös men glad och upprymd. Kan inte koncentrera mig på jobbet.
Blev grundlurad i helgen, åkte på min andra möhippa i hemstaden där bröllopet ska äga rum. Jättekul dag!! Fick bla spela in en skiva, min favvo Carola förstås. Vilken hit!!
Ska försöka behålla mitt lugn under veckorna som återstår och framförallt under dagen D även om det känns som omöjligt!! Idag ska jag på ansiktsbehandling, imorgon ska vi på vals-kurs och på torsdag till frissan. Allt rullar på.
Grattis majhumlan!!!
Kramar från Saris
Majhumlan:
GRATTIS!!
Det skall bli kul att läsa om er dag.
Tårta!!! Jag har ingen tårta... Skall försöka leta upp någon konditor idag. Hur har jag kunnat missa detta?! Vojne, vojne.
majhumlan!
Supergrattis! Ska bli kul att läsa mer om bröllopet sen.
Själva har vi 2,5 veckor på oss och jag börjar redan bli super nervös!
Vi var på bröllop i helgen, ett helt underbart vackert och roligt bröllop. Jag sminkade och fixade håret på bruden (nu vet ni vad jag jobbar med ) så jag var med hela förmiddagen. Blev nästan lika nervös som bruden eftersom jag tänkte på hur det kommer kännas om 3 veckor. ..
Tack för alla gratulationer!
Jag skickar med länken till er som vill läsa mer om bröllopet.
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1052151.html
Ja, då var man en äkta fru nu då =)
Är hur glad och lycklig som helst!
Tänker vänta lite med att skriva ihop något om dagen tills jag har lite bilder att lägga upp. Men jag kan meddela att dagen var otroligt lyckad och att vi är sååå glada!! Lycka till allihopa!!!
Snart dags!
Ikea har en jätte fin benvit fleecepläd ca 70:- med fransar. klipp itu på långsen så får du en billig värmande sjal