• Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3
  • snart brud.

Idag beställde vi ringen, glömde givetvis hans förlovningsring hemma, (han har inte den på jobb efter en olycka där han höll på att mista fingret, så jag får köra och lämna den senast Måndag.
    Han ska inte ha ngn ring, han ville inte de.
    Nu känns de ännu mer lite verkligt.
    I helgen måste jag skriva placeringskorten, fest programet ska skrivas ut, kostymer ska läggas upp, skor ska köpas och en kostym ska köpas, underkläder ska inhandlas, konitorn måste jag ringa och bekräfta hur många vi blir.

Ja, vad har jag nu glömt?
    Hm, lite koll på läget har jag, tror jag iallafall.

Ha de gott.

• Emzer

Det börjar närma sig. Bordsplaceringen spikades igår, tänk att det ska vara så svårt... Imorgon ska jag göra potatisgratänger på löpande band samt försöka bli klar med M2B´s morgongåva.

Vill solen visa sig så ska jag försöka att sola en stund på balkongen, måste försöka få lite färg. Man vill ju inte vara lika vit som klänningen.

• Meddelande borttaget
  • HansiBansi

Det mesta färdigt.... kanske är tur eftersom det faktiskt bara är 2 dagar kvar *ggg*
    Har inte fixat musiken ännu. Inte mousserande heller.... *hoppas systemet är öppet i morgon*
    Bordsplaceringen är ganska klar... men det är svårt när mina föräldrar helt plötsligt säger "Jo du, Loje ringde och hörde om Anette (hans ex fru, mamma till mina kusiner... Loje kommer med sin nya..) kunde komma också, hon hade frågat det. Vi sa att det var okej". Jahapp... bara att börja om då. Och så har jag några kompisar som säger "Jag vet inte om jag kan komma, om jag hinner från min bror/syskonbarns konfirmation i tid så kommer jag". Lätt att göra placering då ja....? Nej!
    Men annars ska väl det mesta vara okej.. =)

• Bride_to_be

Jag är ny här och såg att det fanns en maj tråd :) Själv ska jag gifta mig den 21.... börjar känna stressen nu och har fått miljoner (känns det iaf som) finnar!!!

• Rainred

Bride_to_be: jag känner igen det du skrev, har också fått finnar nu hihi inte så kul alls speciellt när man vill vara vacker!

• Linda&Peter

Usch, jag fick mitt kreditkort stulet igar och blev av med en massa pengar. Som om inte det var hemskt nog sa hade jag ocksa en dataminnes nyckel i borsen dar jag hade sparat ett 11 sidor langt word dokument med all information om gasterna...sa nu maste jag borja om igen och tiden haller pa att rinna ut... ...och ja jag har ocksa borjat fa en massa finnar..

Hoppas ni har battre tur sa har innan brollops dagen.

• Cotterpin

Linda&Peter
    Ursch vad tråkigt! Men har man väl skrivit det en gång så brukar det vara enklare att komma ihåg och skiva det igen *håller tummarna*

• Linda&Peter

Tack for uppmuntran Cotterpin, far nog spendera helgen med brollopsgrejer for jag har saaa mycket kvar att gora, och lite till nu..

• Emzer

Kommer ni att överraska era män med någonting på själva festen? Själv så snor jag idéen med telegram härifrån bröllopstorget och kommer även att spela Du är allt av Shirely Clamp för honom. Tyvärr så klarar jag inte att sjunga själv eftersom jag är allt för blödig :) Börjar ju nästan gråta när jag sjunger den för katterna här hemma...

Lycka till alla som gifter sig i helgen och till de som har sin stora dag idag.

Kram

Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3