Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
EJLIS!
Tack för lyckönskningen!
Sorry....det blir "oktoberbebis 2005" ;)
Tack till jazzkatten också! :)
Nej, vi kunde inte hålla oss...
Lycka till i sommar ;)
ska oxå gifta mig den 28 maj och det är snart :) cant wait
Aj, har stött på lite motgångar.
Idag ringde killen från pensionatet där vi har bokat in några gäster (13 st) och säger att de har dubbelbokat, just och medela det drygt 1 vecka innan bröllopet :(
Jag har fortfarande inte hört något från guldsmeden, det är nu över 4 veckor sedan jag var där, borde inte ringen vara klar? På fredag slutar jag tidigt så jag ska gå dit och fråga vad som händer.
Ikväll har vi haft en genomgång vad som är kvar att göra, det är en del men samtidigt så är det inget vi kan skynda på utan det får bli lite stressigt nästa vecka. Dagen innan bröllopet ska jag dock ta det lugnt.
IIIHHHHH!!!!!
En månad kvar.
Jag börjar nu känna lite nervositet och stress över det hela.
Men jag känner samtidigt mig väldigt lycklig, det är ju snart min tur.
Ikväll kommer min goda vän och ska hjälpa mig med festhäftet.
Vi ska skriva, klippa, klistra, ja lite pyssel med andra ord, samtidigt som vi snackar en hel del s-t.
Nu ska ja sätta mig och skriva lite placeringskort.
O.S.A har gått ut och vi saknar "bara" svar från 4 st, två av dem visste vi nästan att de inte skulle svara, men man måste ju skicka inbjudan då det är han far, fast vi inte pratat med honom på 4 år.
Ha de gott alla.
inte länge kvar nu!!!!!!!
ska träffa kantorn kl 18 å gå igenom psalmer å in resp ut marcher, ska bli så skönt å få det färdigt :)
Nu är det 8 dagar kvar!
Vad har vi missat?
Bröllopsnerver...
Prästen har inte kontaktat oss inu, men han gör väl det snart hoppas jag.
Igårkväll satt jag och min bästa vän och började på festprogramet, framsidan är klar, kommer snart på "vår" hemsida.
Ngn som har adressen igen???
Jag har haft virus på datan så allt är raderat.
Skulle vilja ha en adress till barncitat om kärlek med.
Ha de gott alla.
Usch jag blir så nojjig, börja ana hippa imorgon )
Oj, det blev fel gubbe det skulle ju inte vara en arg gubbe