Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Då har jag blivit hippad med :)
Blev helt lurad och hade ingen koll alls förrän jag vrider mig och ser en av mina vänner på helt fel plats :P
Har haft jättetrevligt! Blev först ompysslad och fick en grundlig ansiktsbehandling och sedan träffade vi min sambos svensexegäng på en bowlinghall och åt middag och sedan bowlade. Jättekul!
Sedan avslutade vi kvällen hemma hos en av dom inblandade. Är jätteglad att jag bara delvis blev utspökad och att dom hade lyssnat på vad jag ville och accepterade.
lycka til alla ni som går altar gången fram idag.
Millan
Cotterpin:
Vad kul!!
Igår övade vi med prästen i kyrkan och visade festlokalen för bandet och servisen.
Idag har vi lyssnat på utgångsmusik (plankad från filmen "Sagan om de Två Tornen") orgel och nyckelharpa. Otroligt vackert! Dessutom hsr vi visat fotografen de platser vi tänkt os, och han har valt ut positioner osv. Han har också fått se festlokalen.
Imorgon är det lysning i kyrkan! Jag bad om det och prästen blev så glad. (Dessutom fyller jag år då och skall ha lite gäster. )
Nu har jag fått veta att jag kan prova min klänning på fredag (den är 3 veckor försenad) men jag gifter ju mig om 2 veckor så vi hinner få den fixad... Om exakt 2 veckor ska vi snart äta bröllopstårtan! mmmm Längtar
Labbolina!!
Har du hittat noter till för din skull???
Jag va inne på Niclas hemsida å mailade honom om noterna så förhoppningsvis kan jag få tag på dom.Vill du ha dom då??
Millan
jippi Niclas svarade å skickade mig noterna!!
Jaha, så har man då blivit grundlurad!!!!
trodde inte det skulle bli nån hippa för min del men ack vad jag bedrog mig ;)
Tanken var att jag skulle titta på en bil som vi ev ska åka i till kyrkan men när garagedörren öppnades så var där ett gäng människor istället!
Tog ett tag innan chocken la sig kan jag tillägga...
ja iaf, vi åkte en bra stund med bilen å stannade till slut vid en stuga...där inne visade det sig att det var en inspelningsstudio....och då ska jag genast tillägga att jag ENDAST sjunger för våran hund(och ja, han brukar se plågad ut;) )jag blev nästintill gråtfärdig å sa att det ALDRIG skulle gå...men som genom ett under så lyckades jag ändå att få till, inte bara 1, utan 2 låtar, lät ju bedrövligt men jag får väl bjuda på det:) Det var faktiskt riktigt kul när man väl kommmit igång!
Sen fick jag spa massage och blev bjuden på middag så trots sångångesten som var i början så blev dagen riktigt lyckad!!!
MiaZ, vad kul! Vi får se när min möhippa blir, hmmm men jag är lugn i alla fall!
** 30 april (med-fest-i-maj) **
WhiteBride
** 5 maj **
Lejdii
Novia - i Mölle/Helsingborg
novemberregn
** 7 maj **
Majhumlan - Mölle/Helsingborg
Uppsalabo
Magy
Majbrud 05
Satine
mrs Kuparinen
HansiBansi
2005maj
Jola
Klingberg to be
Sassa_K
** 14 maj **
Cilia
JNY
Ejlis - Adelsö
14maj
Lyckligaste i världen
myself
norska
Li_Ni
Ayse- Träslövsläges K:A
Sanna05 - St Birgittas kapell (Gbg)
** 21 maj **
Raskan
Emzer - Eds kyrka, Upplands Väsby
Rainred - Våmb Kyrka, Ljungstorp bygdegård
2005 - Sandviks ka
Labbelina
Apelsina
MianZ
** 28 maj **
Skratt-Maja
Jazzkatten -Kinnekulle
Snart Brud
Vicky 2005
Saris
Cotterpin
Vero
Nina *brud 28/5-05*
Linda&Peter - Fleninge kyrka/helsingborg
Fia76-Läckö Slott
Torpflickan - Fivlered (Ulricehamn)
ciccij - rörakyrka (orust)
Ottina (Sandsbro Växjö
...nu är vi snart inne i "vår" vecka...
*hjälp*
Vi har gått igenom allt med alla inblandade nu, så det som är kvar skall bara vi fixa (placeringskort, rim, vigselprogram et c. ).
Hade lysning och födelsedagskalas idag, för de allra närmaste.
Imorgon är det frissa+hämta ringar+beställa från Systembolaget.
Nu börjar nerverna komma också.