• Svar på tråden Valborgsbröllop 2005
  • WhiteBride

Gud vad käck du ser ut. Vilket påhit de gjorde. Roligt att du fick sålt alla kondomer. Har du inte fler bilder? Är så nyfiken på fler. Får föressten säga att vad söta ni är på fotot tilsammans. Är det brudgummen som är där? Så lyckliga ni ser ut tillsammans. Hur har du föressten bestämt att sätta håret? Ser att du har väldigt långt hår. *avis* så långt hade jag velat ha nu. Men nog har jag grott hår det det visslar om det. Funderade ett tag på att ta i med löshår men nej det går räcka med mit eget.

• Zandrisen

Käck å käck, jag är packad...! *asg* Klart det är min älskling med på bilden, det var när vi fick vår tös för snart 2 år sedan... Långt hår, tja, det är tyvärr en aning svårskött nu efter graviditet och hormoner, förr var jag naturligt blond, nu får jag fuska... Funderar på att färga hela håret mörkare efter bröllopet, får väl se om jag vågar....

• WhiteBride

Va!! Innan du var gravid var du naturligt blond. Jag är med blond. Riktigt ljusblond. Naturligt. Säger du att det finns en chans att det blir mörkare!! Nej jag vill fortsätta att vara ljus. *suck*

• Zandrisen

Det är tydligen ganska vanligt att hormonförändringarna får håret att förändra sig, både till färg och struktur. Fast å andra sidan så är mörkare hår ett billigt pris för en underbar unge!

• WhiteBride
    Japp håller helt och hållet med dig. Hellre en underbar unge och offra håret. Helt rätt. Vad söt hon är. Så hon är två år snart? Vad avis jag är. Men det kommer för oss snart med. Till bröllopet är över och allt har lugnat sig. Kanske blir det så att man kanske orkar dra till en liten omgång mys innan man somnar på bröllopsnatten! Tror ni att ni kommer att orka mysa när ni kommer hem från festen? Vi tvekar. Kommer ni att vara kvar tills festen är slut eller går ni innan gästerna gått hem? Vi ville vara med om alla festligheter och hinna prata med alla innan det är slut. Det är inte ofta man träffar alla.

30 dagar kvar!!!!!!!!!! Jippi.
  • Zandrisen

Vet faktiskt inte hur det blir med mys på bröllopsnatten, då det finns viss risk för att jag kommer att ha mens då...
    Även om jag inte har det så vill man nog vara med på festen ganska länge, jag menar, mysa hinner man ju göra sen, men bröllopsfest har man ju förhoppningsvis bara en gång i livet.

Hela mitt liv består av nedräkningar just nu. 30 dagar kvar till viseln. 19 dagar kvar tills jag byter jobb. 35 dagar kvar tills man sitter i flygstolarna påväg till Egypten.
    Tålamod är en dygd. Har jag nämnt att jag inte är särskilt dygdig...?

• WhiteBride
    Ojdå. Själv har min mens inte kommit igång riktigt men om jag har otur så har jag med lite men det är inget som man märker av. Ni i början av att min mens kommer igång så har jag i ca 1-4 dagar en liten klick ljusbrunt om dagen. Inte mycket alltså. Ganska skönt. Jag har haft det nu i 3 dagar och hoppas nu på att jag inte kommer att få det inför bröllopet. Det värsta är att hormonerna börjar komma igång och då även finnarna i ansiktet. Bäh. Vill inte ha bluppar över allt i ansiktet när det är dags. Har annars dundermedel mot oren hy men det hjälper bara till att hålla dem mindre under den veckan men den eliminierar dem inte totalt, det gör den under alla andra dagar, då har jag fantastiskt hy. Har haft problem hy hela mitt liv. Finnar här och där i ansiktet. Blärk.
  • Zandrisen

Var har alla andra valborgsbudar tagit vägen...? Är ni så stressade att ni inte hinner sitta på BT...?

• WhiteBride

Jag tycker med att det är konstigt att alla är borta. Var hur många som helst i förra tråden.

• WhiteBride

culpepper, mrsbasse, Gucci, Knata. De är alla borta.

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005