Valborgsbröllop 2005
Valborgsbröllop 2005
Hej!!!!!
Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag startade en ny för oss. Kramar!!!
Länk till gamla tråden.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m795833.html
Valborgsbröllop 2005
Hej!!!!!
Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag startade en ny för oss. Kramar!!!
Länk till gamla tråden.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m795833.html
Gud vad käck du ser ut. Vilket påhit de gjorde. Roligt att du fick sålt alla kondomer. Har du inte fler bilder? Är så nyfiken på fler.
Får föressten säga att vad söta ni är på fotot tilsammans. Är det brudgummen som är där? Så lyckliga ni ser ut tillsammans.
Hur har du föressten bestämt att sätta håret? Ser att du har väldigt långt hår. *avis* så långt hade jag velat ha nu. Men nog har jag grott hår det det visslar om det. Funderade ett tag på att ta i med löshår men nej det går räcka med mit eget.
Käck å käck, jag är packad...! *asg* Klart det är min älskling med på bilden, det var när vi fick vår tös för snart 2 år sedan... Långt hår, tja, det är tyvärr en aning svårskött nu efter graviditet och hormoner, förr var jag naturligt blond, nu får jag fuska... Funderar på att färga hela håret mörkare efter bröllopet, får väl se om jag vågar....
Va!! Innan du var gravid var du naturligt blond. Jag är med blond. Riktigt ljusblond. Naturligt. Säger du att det finns en chans att det blir mörkare!! Nej jag vill fortsätta att vara ljus. *suck*
Det är tydligen ganska vanligt att hormonförändringarna får håret att förändra sig, både till färg och struktur. Fast å andra sidan så är mörkare hår ett billigt pris för en underbar unge!
Vet faktiskt inte hur det blir med mys på bröllopsnatten, då det finns viss risk för att jag kommer att ha mens då...
Även om jag inte har det så vill man nog vara med på festen ganska länge, jag menar, mysa hinner man ju göra sen, men bröllopsfest har man ju förhoppningsvis bara en gång i livet.
Hela mitt liv består av nedräkningar just nu. 30 dagar kvar till viseln. 19 dagar kvar tills jag byter jobb. 35 dagar kvar tills man sitter i flygstolarna påväg till Egypten.
Tålamod är en dygd. Har jag nämnt att jag inte är särskilt dygdig...?
Var har alla andra valborgsbudar tagit vägen...? Är ni så stressade att ni inte hinner sitta på BT...?
Jag tycker med att det är konstigt att alla är borta. Var hur många som helst i förra tråden.
culpepper, mrsbasse, Gucci, Knata. De är alla borta.