• Svar på tråden Valborgsbröllop 2005
  • Zandrisen

Min blivande har valt vår "vals2, det blir "only one woman", vet inte vad artisten heter, nån 80-talslåt är det iaf, han är för söt...

• WhiteBride

Vad romantiskt. Men vad menas med andra vals låt?

Vi skall ha "When you say nothing att all" Ronan Keating. Det är vår låt.

• Zandrisen

Det skulle ha stått "vals" och inte "vals2, mitt tangetbord är inte riktigt med på noterna ibland...

• WhiteBride
    Okej. Blev lite orolig där.
  • Gucci

Vi ska ha "Ta mig till havet" som brudvals.

• mrs tate to be

Hallå hallå...vad kul att man är saknad...jodå...nu har man blivit möhippad....och gu' va' kul vi har haft det.....
    Det började med att ett par av mina jobbarkompisar kom hem till mig och klädde ut mig i en grå åtsittande klänning med en svart sjal runt midjan och en cykelhjälm med spetsgardin som slöja på, glitter runt halsen och blommor i fram på hjälmen...så snyggt som bara den...
    sen bar det av upp till mitt jobb...jag jobbar i en information/kundtjänst på en stor Ica affär med en stor spelhörna som vi också sköter. Där fick jag ställa mig och sjunga karaoke...inför massor av människor och jobbarkompisar....jag har gjort en berömd version en gång utav Lena Ph:s "Det gör ont.." och den tillsammans med en sopkvast gjorde succée. Fick även sjunga "4 bugg och en coca-cola". Efter det anslöts sig resten av gänget och vi var väl runt 15 personer som fortsatte natten ut...nåväl..kl. bara runt 16:30 när vi fortsatte upp till Bowlinghallen och spelade lite...kanonkul...jag har ju aldrig bowlat förr men gjorde 3 strike...stolt tjej! Fick även med mig en tårtkartong med marsipansnoppar doppade i choklad som var gjorde i vårt bageri på jobbet. Min blivande är nämligen Afro-American så därav snoppvarianten. Fick i uppdrag att sälja dessa för att få ihop pengar till kvällens äventyr....och jag sålde som bara den..en för 25-30 kr eller 2 för 45-60...ja, priset varierade hela tiden men jag fick dem sålda..hihi..var runt lite här och där i Norrtälje innan det var dax för middag på en av våra bästa restauranter som precis rustas och var kanon!!! Ja, vi hade så himla himla kul där...Kvällen avslutades sen på Restauranten "ett glas"....och ja, jag samt alla mina vänner hade en helt underbar kväll och jag har verkligen fått ett minne för livet...vilket jag kommer att minnas med glädje och nu vet jag ännu mer att jag har världens underbaraste jobbarkompisar och vänner! Kommer att sakna dem oerhört när jag flyttat till Usa i höst.
    ....och onykter blev jag...måste jag väl erkänna...hihi..kommer dock ihåg allt under kvällen men dagen efter var det inte så kul....många besök över toalettstolen men mitt på dagen var det över....börjar nog bli för gammal för det här med party party..hihi...
    Kram till Er alla och lycka till med Era hippor...ser fram emot att höra allt om dem också....Love EVA

• Zandrisen

>mrs tate to be, låter underbart! Kul toutch med marsipansnopparna, en annan fick ju lov att kränga kondomer på en påskafton, då det mest var barnfamiljer och pensioneärer på stan...Liiite svårsålt, men det gick ju som sagt! Kareoke på Ica, tja , det måste varit en syn! Härligt att höra av dig, vi var lite oroliga faktiskt...! Kram på dig, och hoppas du hämtat dig nu!

• Umebruden

>mrs tate to be
    Vad kul det låter! Härligt att det blev så lyckat. Precis som Zandrisen var jag också lite orolig att något gått snett när vi inte hörde av dig.

Min hippa blir nog den här helgen eller nästa, tror jag, för jag har bett om att det inte ska bli sista helgen innan eftersom jag då både har de sista förberedelserna och en hemtenta att göra.

• WhiteBride

mrs tate to be: Äntligen har du kommit. Precis som de andra så var jag med orolig. Allt kan hända ju. Men vad härligt att du med fick en fantastisk möhippa. Då är det bara vi enstaka kvar som inte har blivit hippade.

• Zandrisen

Idag har jag beställt 2 biljetter till black sabbaths återförening den 3 juli, detta hade jag tänkt ge som morgongåva till min blivande, samt till bestman! Min älskling är konsertfantast, och gillar ozzy, så jag hoppas att det faller i god jord, skönt att slippa föla med också, en annan är inte så förtjust i ozzy...
    Vad skall ni ge i morgongåva om ni ger nåt?

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005