• smultronet

Hatar at vara tjockis.

Hatar att vara en riktig tjockis!!
    Varför lät jag jag mig bli såhär, jag som hade blivit så fin. Jag vägde mig som mest 77kg till mina 1,65cm, sen ville jag gå ner i vikt, min mamma hade börjat med en pulver diet, hon hade mycket övervikt.
    Då när jag såg reultat på henne, så ville jag med prova, det var inte kul, och det smakade verkligen inte gott, men jag gick ner 10kg på 2 veckor, *hurra* jag var verkligen fin då.
    Sen Efter någon månad började jag äta onyttigt, och gick inte upp något, sen fotsatte jag äta, sen sa det pang, och nu 1 år senare väger jag mellan 96-100kg.
    har fått gropar på bena, har fått fula röda sträck på magen under armarna, ser för jävlig ut, har försökt gå ner till antal massa högtider, typ först skulle jag gå ner till sommaren, det gick inte sen till midsommar icke sa nickr, sen en fest, nope, sen till min mammas bröllop, jag var tärna, nix, sen nu till ett julbord nope nej nix, gått ner typ 2-3kg men inte kommer jag i några vackra kläder, jag mår så illa över detta.
    jag har inget jobb, är delvis deppremerad utav det, men ennu mer utav att vara instängd i en kropp jag inte vill vara i.
    Det här är det hemska jag varit med om.

//Olycklig!

• Svar på tråden Hatar at vara tjockis.
  • Cybermamman

Ja det gör vi håll ut smultronet och tänd eld på snön!!

• Cybermamman

Haallåå? *ropar i mörkret* ingen där?

• Juliette

Du har tur smultronet som har så många som hejjar på dig, visst kan vissa vara taskiga, men dom ska man ignonera.
    Jag vill också gå ner i vikt...men motivationen spricker gång på gång..

• KickanF

det är sant som sagt:

döm ingen förrän du gått minst en mil i hans mockasiner.

• blivande fru J

undrar vart smultronet gått?

• Cybermamman

KickanF: du tog orden ur min hand, precis vad jag har tänkt...man vet så _lite_ här i världen...du är klok

• Anna-Maja

Hänvsiar till smultronets inlägg:
    2005-02-16 11:13 sid.46
    "Jag skriver nu i varjefall att jag tänker inte skriva här mer, mår dåligt utav vissa här.
    så ingen tycker jag e dum bara för att jag inte skriver här något mer och gör någon orolig....Nu får jag önska er allt gott!!! Kommer inte att komma hit nåt mer förrän jag gått ner 28kg."

• Cybermamman

Javisst har hon skrivit så och det ska vi ju respektara men mrs (som har kontakt med smultronet) skriver senare att vi kan fortsätta att peppa för hon kanske läser även om hon inte skriver. Så hej på dej smultronet jag vet hur _jättesvårt_ det är och jag tänker på dig hur tungt du har det. Af brukar inte göra så att man känner sig särskilt värdefull, men kom ihåg att det är inte dom som är viktiga. För någgon annnan är du värdefullast i världen. Jag håller tummarna för dig och hoppas att du kan känna att jag menar det- - så smultronet, blunda nu och känn efter för här kommer en *bamsekram* till dig från mig !!

• Cybermamman

Hoppas du har det bra smultronet - jag tänker på dig !!

• smultronet

Cybermamman!

Tack för att du verkar bry dig om mig
    Jag lever fortfarande!

Svar på tråden Hatar at vara tjockis.