• smultronet

Hatar at vara tjockis.

Hatar att vara en riktig tjockis!!
    Varför lät jag jag mig bli såhär, jag som hade blivit så fin. Jag vägde mig som mest 77kg till mina 1,65cm, sen ville jag gå ner i vikt, min mamma hade börjat med en pulver diet, hon hade mycket övervikt.
    Då när jag såg reultat på henne, så ville jag med prova, det var inte kul, och det smakade verkligen inte gott, men jag gick ner 10kg på 2 veckor, *hurra* jag var verkligen fin då.
    Sen Efter någon månad började jag äta onyttigt, och gick inte upp något, sen fotsatte jag äta, sen sa det pang, och nu 1 år senare väger jag mellan 96-100kg.
    har fått gropar på bena, har fått fula röda sträck på magen under armarna, ser för jävlig ut, har försökt gå ner till antal massa högtider, typ först skulle jag gå ner till sommaren, det gick inte sen till midsommar icke sa nickr, sen en fest, nope, sen till min mammas bröllop, jag var tärna, nix, sen nu till ett julbord nope nej nix, gått ner typ 2-3kg men inte kommer jag i några vackra kläder, jag mår så illa över detta.
    jag har inget jobb, är delvis deppremerad utav det, men ennu mer utav att vara instängd i en kropp jag inte vill vara i.
    Det här är det hemska jag varit med om.

//Olycklig!

• Svar på tråden Hatar at vara tjockis.
  • Ellte

Vad har du för storlek? :) Jag VET att det finns bralls upp till storlek 60 :?

Och så håller jag med Bellis! Jag har gått på Komvux och attans vad med olika folk det fanns där...och inte sjutton minns jag om nån var stor eller liten eller gammal eller ful... JAG var nog rätt stor tror jag...fast...inte ens det minns jag ;)

• Cybermamman

Jag har svårt att tro att man kan krympa så mycket...såvida man inte har brutit benen förstås....bäst du kollar smultronet. Men om man inte sträcker på sig tillräckligt för att man blivit tyngre, nej du jag har faktiskt ingen aning. Det var lurigt. Hoppas det inte blir värre iallafall för då kommer det att gå fortare att hoppa över dig än att gå runt dig till slut . PS! Min mamma är bara bäst

• Kickii

Jag har mycket svårt att tänka mig att du kan ha krymp så mycket genom att öka i vikt.
    De måste vara så att något utav måtten inte riktigt stämmer eller så kanske båda felar lite så blev det summan av kardemumman!

Hur har det gått förövrigt i dag??

• smultronet

Hej!

Ja, jag kanske alltid har varit 1,59cm-1,60cm
    fått för mig förut att jag var en 165,cm då mamma mätte mig en gång.
    Får mäta mig när jag blivit smal också och se vad det blir då

Nu har jag varit ute och gått innan frukost, trodde det var mer, men det var 30minuter.
    känns jättebra nu när man kommit hem.
    Ska äta frukost nu, all bran och naturell yogurt!

• Ellte

Strålande!!...och jag åt också naturell yoghurt (Valios 0,5%) och branflakes...samt solrosfrön i morse :D

• blivande fru J

smultronet: ser att du skrev inlägget strax efter 11. Testa och gå upp tidigare, det kommer att få dig att må mycket bättre. Då kan du gå ut tidigare och hinner gå längre och får uppleva större del av det ljusa av dygnet. När man är arbetslös är det lätt att sova bort dagarna och vända på dygnet, vilket till slut blir handikappande eftersom det blir svårt att jobba elelr plugga om man normalt går upp klockan 10-11. Jag försöker gå upp senast 8 även om jag är ledig, då får jag mycket mer ljus på mig och håller en bra dygnsrytm..

• smultronet

Ellte!
    jag skrev till dig längre upp i tråden härom dagen, men du har inte svarat

blivande fru J!
    Jag skulle gå upp 08:40 men sov över till 10:00.

jag värmde upp kesella 10%fett, och hade curry i, det vart verkligen inge gott.

• Ellte

Jasså...jo det går bra...ehh...och resten har jag väl svarat på? :?

• Ellte

Ah och jag har gått ner totalt 22kilo, varav 8,2 sedan nyår :? Vet inte vilket du undrade över...

• Ellte

Du har för övrigt inte heller svarat på alla inlägg... tycker t.ex bellis skrev väldigt bra och peppande saker till dig igår... ;)

Svar på tråden Hatar at vara tjockis.