• smultronet

Hatar at vara tjockis.

Hatar att vara en riktig tjockis!!
    Varför lät jag jag mig bli såhär, jag som hade blivit så fin. Jag vägde mig som mest 77kg till mina 1,65cm, sen ville jag gå ner i vikt, min mamma hade börjat med en pulver diet, hon hade mycket övervikt.
    Då när jag såg reultat på henne, så ville jag med prova, det var inte kul, och det smakade verkligen inte gott, men jag gick ner 10kg på 2 veckor, *hurra* jag var verkligen fin då.
    Sen Efter någon månad började jag äta onyttigt, och gick inte upp något, sen fotsatte jag äta, sen sa det pang, och nu 1 år senare väger jag mellan 96-100kg.
    har fått gropar på bena, har fått fula röda sträck på magen under armarna, ser för jävlig ut, har försökt gå ner till antal massa högtider, typ först skulle jag gå ner till sommaren, det gick inte sen till midsommar icke sa nickr, sen en fest, nope, sen till min mammas bröllop, jag var tärna, nix, sen nu till ett julbord nope nej nix, gått ner typ 2-3kg men inte kommer jag i några vackra kläder, jag mår så illa över detta.
    jag har inget jobb, är delvis deppremerad utav det, men ennu mer utav att vara instängd i en kropp jag inte vill vara i.
    Det här är det hemska jag varit med om.

//Olycklig!

• Svar på tråden Hatar at vara tjockis.
  • Kickii

Hur gick det på festen då smultronet??

Lyckades du med att be om hjälp å inte skämmas för att du tagit tag i ditt liv!

Hur har helgen varit annars har de gått bra!?

Personligen har jag jobbat å varit sjuk men jag har tack å lov lyckats att vara duktig! Hoppas du med lyckats!

KRAM

• Cybermamman

Jag hejar på dig smultronet! Nu eller aldrig, ge järnet . Jag började mitt förra måndagen.

• smultronet

Kickii!
    Jag åt en väldigt liten smörgåsbit, och sen en bulle, och fyra kakor, en utav dom var morotskaka
    Drack några klunkar cola.
    Hade inte något roligt på festen.

Cybermamman!

hur har det gåt för dig?
    Ja nu ska jag klara det här

• smultronet

God morgon!

Började min startvikt i dag på 95,8kg
    tänkte att jag skulle väga mig en gång i veckan!
    Ska snart äta all bran och naturell yoghurt!

Och i dag ska jag gå på promenad och träna.

• Cybermamman

Yes smultronet go for it...Helgen har varit tung det måste jag erkänna men jag försöker tänka att det är ju bara några timmar till och sen en ny dag och det är ju roligare att vakna och ha varit nöjd med gårdagen än tvärtom. Nu ska jag snart ta en fullkornsmacka med gurka, en kanelcappuccino och en halv grapefrukt. Mums. Och sen gymmet ikväll. -1,5 kg förra veckan.

• Ellte

Härligt smultronet! Nu är du på GÅNG! Det känns så GÖTT när man klarat av en dag...och sen en vecka...och den KICKEN när man ställer sig på vågen efter att ha varit "duktig" en vecka är obetalbar! Bättre än all choklad! ;)

Själv ska jag snart ta en tur bort till ITrim och väga mig...håller tummarna för att det har gått riktigt rikigt bra så att jag kan börja äta riktig mat med gott samvete på torsdag ;) Igår fick jag iallafall på mig mina kostymbyxor som varit mitt mål från början att kunna ha innan 14/2. De sitter inte snyggt men de går att knäppa och YES vad det känns BRA! :D Du ska få se, smultronet! :P

• smultronet

Känner mig så ledsen, i morse var jag igång, åt bra frukost, (brukar göra det)
    sen var jag till arbetsförmedlingen, skit som vanlig, kör över en. fy f*n
    går en promenad, gör bra nyttig mat, ja sen har vi tårta kvar sen helgen, innan maten tänkte jag att jag aldrig ska äta den, sen en stund efter maten, ja vem sitter och äter utav tårtan, f*n...
    känner mig misslyckad....
    Jag ska inte skriva här nåt mer nu,
    så ni inte blir arga och att jag slösar bort er tid.

Hej då. och ha det bra allihoppa. och lycka till med eran viktminskning!!!!!!!!!
  • Ellte

Klart du ska fortsätta skriva... SLÄNG nu tårtan...och allt annat onödigt du har hemma! Gör det till en vana när ni har gäster att OM ni haft onyttig mat eller kakor eller så så SLÄNG skiten när de gått (om de inte vill ta med det). Du behöver inte ha nåt hemma "utifallatt"!

Ut i solen med dig, släng soppåsen på vägen...och så tar vi och gör resten av dan till en bra dag!

• ia´s

Smultronet...

Hmmm...varför hade du tårta hemma???
    Ni var väl borta i helgen på kalas...å inte hemma....eller har jag missuppfattat de hela

Om det nu var så, att Ni var borta...tog Ni med er tårta hem från kalaset????

Och om så är fallet...VARFÖR?????!!!!!!!

Ärligt...jag förstår Dig inte.....

Svar på tråden Hatar at vara tjockis.