ia´s
Citerar:
Hmmm...anklagar du pulver för din viktökning eller?????
JA! FAKTISKT, innan jag testade det där pulvret, kunde jag äta godis flera gånger i veckan, småäta mellan måltiderna, och jag gick inte upp vägde 77kg hela tiden,
Sen provade jag det där pulvret drack det i 2 veckor och mixa i några veckor gick ner till 60-65kg, sen åt jag nyttigt ett bra tag, halva talriken med grönsaker.
Sen började man äta lite söttsaker, men åt fortfarande bra mat. sen blev det mera godis och onyttigheter, (så som jag hållde på då jag vägde 77kg, men nu började jag öka i vikt, några kilon, sen sa det pang, och jag vägde 80kg, sen kom jag in i sockerberoende, och kunde äta lösgodis,choklad,bakelser,chokladpudding på samma dag, och då tänkte jag ähh jag kan ju gå ner snabbt med pulvret, sen tänkte jag det är sista gången nu, sen börjar jag med pulver, och hållde på så ett bra tag, och då åt man massa bara för man visste att man skulle gå ner snabbt i vikt igen.
Men sen vart det aldrig nån start på pulverdieten, bla, för att det smakade riktigt illa. Sen var jag instängd i en lägenhet i en annan stad där min kille bodde, och knappt kände nån, då blev det att man satt inne bara.
och jag har varit nere, (depprimerad) och det är det värsta jag vart med om.
Sen flyttade vi till den staden jag är uppväxt i, och där började jag träna motion och styrka, och här kom jag ut lite mer, men var fortfarande kvar i min depprisson, det var strul med arbetsförmedlingen, och dom är kända för att inte hjälpa folk på ett bra sätt. sen var jag depprimeraad för att jag hade gått upp sån fruktstansvärt mycket i vikt, har vägt 99,5 som mest.
Och förra våren skulle jag börja med en annan pulverdiet, som smakade bättre och har bättre rykte, javisst drack en hel dag, sen på kvällen mådde jag dåligt, och åt mat, och mådde genast bättre, sen skulle jag äta bättre, men sen var det nån fest jag ville vara fin på så då tänkte jag ähh jag klarar med pulver, men nej det gjorde jag inte, sen har det hållt på så nu ett bra tag, nu ska jag äta bra och motionera, men sen när det strular med nåt så blir jag så ledsen och känner att jag inte vill göra nåt, jag har en massa mer problem, jag kan skriva ner dom också om nån vill veta.
Citerar:
Ge f'n i å köp hem godis!!!
Be din sambo att han oxså avstår att äta godis, chips å dyl när du är i närheten å ser detta.
Jag går ju och köper godis när suget sätts in, vi har aldrig nåt hemma, vi brukar köpa gott tillsammans på helgerna. nej min sambo äter inget när inte jag äte nåt.
många par som jag känner har gått upp lite i vikt när dom skaffat pojkvän.
Blir ju så att man myser mer.
Citerar:
Det enda som just nu verkar finnas hos Dig är en massa...massa...massa ursäkter.
Jag anklagar Dig inte, men du verkar inte ha viljan att ens försöka.
Du verkar tro, att du kan leva som du gör nu å vakna en morron å vara smal igen....
Nej det tror jag verkligen inte.
jo jag försöker ju varje dag juh