• smultronet

Hatar at vara tjockis.

Hatar att vara en riktig tjockis!!
    Varför lät jag jag mig bli såhär, jag som hade blivit så fin. Jag vägde mig som mest 77kg till mina 1,65cm, sen ville jag gå ner i vikt, min mamma hade börjat med en pulver diet, hon hade mycket övervikt.
    Då när jag såg reultat på henne, så ville jag med prova, det var inte kul, och det smakade verkligen inte gott, men jag gick ner 10kg på 2 veckor, *hurra* jag var verkligen fin då.
    Sen Efter någon månad började jag äta onyttigt, och gick inte upp något, sen fotsatte jag äta, sen sa det pang, och nu 1 år senare väger jag mellan 96-100kg.
    har fått gropar på bena, har fått fula röda sträck på magen under armarna, ser för jävlig ut, har försökt gå ner till antal massa högtider, typ först skulle jag gå ner till sommaren, det gick inte sen till midsommar icke sa nickr, sen en fest, nope, sen till min mammas bröllop, jag var tärna, nix, sen nu till ett julbord nope nej nix, gått ner typ 2-3kg men inte kommer jag i några vackra kläder, jag mår så illa över detta.
    jag har inget jobb, är delvis deppremerad utav det, men ennu mer utav att vara instängd i en kropp jag inte vill vara i.
    Det här är det hemska jag varit med om.

//Olycklig!

• Svar på tråden Hatar at vara tjockis.
  • brudimaj

Ja, visst är det bra att man har tiden!!

Det va för blåsigt att gå imorse..tog bussen för att göra ärenden i centrum..Har me gått upp lite eftersom man inte springer fram och tillbaka på kontoret längre.....

Toppenduktig är du! Blir så avundjuk

• Stjärna

Smultronet! Nu minns du ju hur skönt det var att träna och hur nöjd du var med dig själv för att du gick dit. Om några dagar bleknar känslan bort. Om du då är sjuk så du inte kan gå dit glömmer du hur bra du kännde efter förra gympasset.

Varför inte skaffa en träningsdagbok där du skriver upp hur det kändes att träna och vad du tränade. Den kan vara en peppíng hjäplp när det känns motigt.

• smultronet

Är trött på vissa som bara ska ner 1-2kg och håller på att tycka synd om sig själva, skulle vara överlycklig om det bara var 1-2kg jag skulle ner i stället för 45kg...

Nu ska jag snart i väg och träna!

Trevlig dag!

• smultronet

Hej stjärna, jag har en bok där jag skriver i vad jag ätit, vad jag gjort och före bilder på mig själv en så länge..
    ska snart i väg och träna nu..

kram

• smultronet

Har varit och tränat och när jag kom hem gjorde jag kålpudding, det var gott!!!!

hoppas på goda resultat på måndag!

Trevlig helg!!!!

• mrs.

Hej smultronet,

Vad kul att du nu tagit tag i dig själv, vet du vad, ge dig själv en stor glädje, kolla inte din vikt på måndag utan kolla den nästa måndag, det känns kul när det blir lite mer marginaler (om du inte har mensv. då).

Det är jätte bra att du tränar och äter kål osv. forts med det och ge inte upp nu bara för att det blir helg.

kämpa!!!

• brudimaj

Jag vill inte sänka dej smultronet men du tog väl inte och gjorde en smarrig sås till?
    Lingonsylt och inlagda gurkor är också lite onyttigt! Tänk på det....Ris och potatis ska man ju inte heller äta för mycket av.
    Men det är ju så GOTT jag vet!!!!
    Ps/
    Grönsaker va väl med på tallriken? /ds

Ta det lite lyxigare nu i helgen, du har ju varit så himmla duktig, inta jag dock! Ingenting har jag gjort. Jo, idag dammsuger jag...

• smultronet

Jag hatar att vara TJOCK!!!!!!!
    Hatar alla tjejer på tv/film som är perfekta. Dom har förstört min kväll!!!!!!!!!!!!

• ia´s

Smultronet....

Jag citerar:
    "Hatar alla tjejer på tv/film som är perfekta. Dom har förstört min kväll!!!!!!!!!!!!"

Hur kan du hata alla tjejer på tv/film???
    Du tror väl inte att dom e födda med dessa kroppar??!!

Har du någon som helst aning vad som ligger bakom dessa "perfekta kroppar" som du kallar dom??

Jo, timmar, timmar å åter tusentals timmar av träning (kondition samt styrka)!!!!!!
    Samt en stenhård diet!!!!

Ärligt...hur kunde dom förstöra din kväll??

Var/är det en ursäkt för att du "lyxade" till det för bra....dvs unna dig lite för mycket gott av det goda (om så nu fallet är, vilket jag inte vet).

Jag vet inte om man ska tycka synd om dig eller inte....
    Man få välja...antingen eller.......
    Man kan inte skylla på andra...tyvärr....

Svar på tråden Hatar at vara tjockis.