Tjo!
Om jag har fattar det här rätt är vi en heldel som just avklarat en vecka (bara några få timmar kvar) med SBD! Kulkul! :)Hur länge har ni andra hållt på? Nån som kommit till fas tre?? Berätta vettja!
Kattiz, vet faktiskt inte när jag ska väga mig.. har alltid fruktat vågen, vet hur lätt jag har att tappa motivation om den inte visar som jag vill! :P Och så är våran våg lite opålitlig (faktiskt!), menmen, nog med ursäkter, jag lyckades iallafall väga mig för några dagar sedan. Det var fösta gången på många månader så jag hade inget direkt att jämföra med, men den visade ungefär vad jag trodde den skulle visa, dvs föör mycke..! Tror jag väntar till nästa söndag innan jag väger mig igen, vill liksom vara säker på att NÅNTING har hänt innan dess.. hehe.. Men så fort jag kollat in resultatet ska jag pliktskyldigt skriva upp det här! :D
Stort grattis till alla som klarat helgen med alla frestelser (glupska makar, pizza-os, godisprassel osv..). Till er som det gått sämre för- ge inte upp! Nu är det bara till att kämpa på så är vi snart smala som pinnar allihopa! haha.. ;)
kraam