BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
sure, går bra för mig! Ni behöver inte ta med ngt till mig, däremot kan jag tipsa om att pizzerian "på hörnet" (mot Rosenlundsgatan, heter Il Molino el ngt dylikt) ska vara bra. De har grillat och sallader och lasagne utöver pizzorna, (som enl. min käre matälskande fästman är av vääääldigt bra kvalité). Ni kan ringa och beställa där så har de pizzorna/maten färdiga kl 12.00 (med tanke på att det är lite kort om tid). Telefonnumret borde finnas på Gula Sidorna...
Ni är välkomna iaf!
öh, hur gick det där till??? Jag postade bara mitt inlägg EN gång, men det blev dubbelt och skrutthumlans inlägg kom in emellan???!?!
Skrutthumlan: Du blev lite nyfiken på SPAR-registret i alla fall! Visserligen kan det ta lite tid att få äktenskapet registrerat, men vid det här laget borde väl det ha hunnits med om det var fråga om ett "riktigt" bröllop. Egentligen bryr jag mig inte (kollar ju inte ens på programet mer än någon snutt då och då), men lite funderingarn kan man ju ha i alla fall.
Ang. fredag - jag vet på ett ungefär var du bor Shalimar, men jag har ingen koll på den exakta adressen vilket Skrutthumlan verkar ha. Du och jag Skruttis kan väl träffas/ordna maten innan och gå tillsammans till Shalimar, eller?
Popcorn
Ja, det funkar för mig!
Vi kan väl höras av på hotmailen så kan vi disskutera vad vi kan äta...
Kanske inte så kul för övriga i denna tråd att läsa om
/Skrutt
ps...japp...var tvungen att kolla upp Izabella..
Jag är ju världens mest nyfikna person...har fått smeknamnet paparazzi innan..det var nog befogat...ha ha ha
Hoppas alla haft en trevlig helg, trotts det usla vädret!
Gjort något spännande planerings mässigt?
//Emilia
JAAAA, vi har äntligen bokat fotograf och det känns jättebra! Efter att kollat med och träffat flera olika blev det till sist Estethia, dvs. Christel Eldrim. Dessutom har vi kommit en liten bit närmare att bestämma vigselförrättare och fått veta att vi i alla fall har en preliminärbokning av honom vårt datum. Vi ska troligen träffas veckan efter den kommande.
Nu!
Börjar jag känna att jag "får" vara med på BT-träffar :)
Vi har satt datum (hmm jag har till slut bestämt mig) ska preliminärboka lokal och kyrka i veckan!!
*Jippie* det här ska bli så kul!!
Vi kom precis hem från Vadstena (och Falköping =)
Träffade restaurangen som ska fixa vår catering igår och det var toppen...maten kommer att bli kanon, vi bestämde att vi även ska ta tårtan därifrån om dom lyckas infria mina önskningar om utseendet på den
sen ställer dom upp och fixar en massa andra grejjer utan att ta något extra för det.
Sen pratade jag med en blomsteraffär, och den buketten jag kollat ut som är med bara kallor, skulle kosta ca 800-900 kr!!! stoooooor skillnad mot i stockholm.
Sen träffade jag även tjejen som ska göra mitt hår, även hon verkar vara duktig och trevlig. (och inte speciellt dyr)
Så himla skönt att an massa frågetecken runt det hela har klarats upp.
Hoppas ni haft en bra helg i övrigt!
/En glad Skrutt
Vad skönt, Skrutt! Då blir det många "bockar" på planeringslistan nu då... ;)
brud 05
jupp...känns super!