BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Så skönt att du tillfrisknat, popcorn.
Nu får vi hoppas ingen aning blir sjuk.
Du har väl steriliserat lägenheten
Så spännande att få titta på din klänning också.
Ska bli jättekul att träffa er igen och träffa de nya.
Ser fram emot tisdag
Rydén: Storstädning står på schemat under helgen ! Det beror i och för sig inte bara på att vi varit sjuka men... vi kan ju låtsas det i alla fall (och bortse från "husdjuren" som springer omkring på golvet
)!
Hej tjejer! Jag har tyvärr fått förhinder på tisdag, känns skit trist!
Vi var ju några som skulle mötas upp utanför Mc Donalds Vasagatan, jag beskrev hur jag var klädd för att vi alla skulle känna igen varandra, nu kommer jag ju inte så jag hoppas att ni hinner läsa det här innan tisdag så någon annan kan beskriva hur de ser ut så ni inte står och letar efter någon med knallröd mössa som jag skrev att jag skulle ha på mig.
Jag hoppas verkligen, verkligen att jag kan nästa gång! Hoppas att det blir väldigt snart!
Ha det bra nu tjejer å ha så kul på träffen!
Hej tjejer!!! det ser mörkt ut för mig med på tisdag!Båda barnen ligger i kräksjukan så risken för att jag klarar mig är väl minimal!!! Det är så typiskt att så fort man ska göra någontig så händer nått slår aldrig fel!!!Hoppas att ni får det super trevligt å att ni har en träff till snart !!!Kramiz millan
Vilka hade tänkt mötas vid McDonalds kl 17?
Nu när inte Lillsmurf med röda mössan kommer, så får ni (alltså ni som inte varit med tidigare och inte känner igen någon, för vi som träffades senast bör väl känna igen varandra????!!!) kolla efter en vit dunjacka och rosa halsduk, som jag kommer ha på mig.
Ser fram emot träffen imorgon! Ska bli jättekul!
Känns jättetrist att jag inte kan haka på!
Hoppas ni har kanontrevligt!!!
Om någon har lust och ta en fika så kan jag den 14 december efter halv 5, sen kan jag visserligen den 20 och 21 december också men det är så himla långt fram i tiden!
Okey, tråkigt att behöva stryka ett par (se till att komma nästa gång! ) men här är i alla fall en uppdatering.
Popcorn
Fröken W
Rydén
Emlu
Karenina 72
Skrutthumlan
brud 05
Skratt-Maja
Mad
Hjässan
(10 st)
Eventuellt dyker dessa tre upp
miafia
Shalimar
Antonia
tråkigt att du inte kan hänga på lillsmurf.
själv har jag mer elle rmindre lyckas med årets upplaga utav pepparkakorna så jag tar med ett litet smakprov imorgon!
Jag kommer till McD kl 17, och jag kommer att ha svart halvlång täckjacka med ljusblå halsduk. Hoppas att vi hittar varandra!
Hej!
Jag kommer oxå att sluta upp utanför MCD så vi ses då tjejer. Jag kommer att ha en brubeige jacka.
Hi hi vad kul det ska bli...