• miafia

BT-träff Stockholm ny tråd

Hejsan
    det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
    Hänger gärna på nästa gång

• Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd
  • Fröken W

Då kommer jag också till McDonalds kl 17!

• skratt-maja

hej på er!
    låter härligt med planer inför tisdagen, så ska vi ses strax efter fem vid västra skogens tunnelbanestation?
    om några vill så hindrar detta inte att man har två möteplatser...har inte riktigt klurat ut var jag går på men tror att det blir fridhemsplan!

En helt annan sak, igår bokade vi en resa från den 5 juni och två veckor framåt... Kul att kunna göra en bok i planeringskalendern...

• skratt-maja

men för att inte vara krånglig så kan jag också komma till mc donalds vasagatan kl 17!

Ser fram mot detta så mkt!

• Mad

skratt-maja
    Jag kommer att gå på vid fridhemsplan, vi kan ju alltid mötas där om du vill?

• Hjässan

17.00 vid Macidonken alltså... Har ni alla träffats förut?

Skrattmaja:
    Du var väl med på 1:a daten vid Medis?

• skratt-maja

hjässan:
    visst var jag med på medis träffen, dock inte på nr 2.

mad:
    jag tar mig till mc donalds, jag vill inte vara krånglig i onödan så att säga!

• lillsmurf

Jag har inte träffat alla, men jag har en stor grå/beige HH-jacka med luva, svart väska, stövlar med lite päls uppe på kanten eller hur man nu ska beskriva dem! Hoppas vi känner igen varandra, men det tror jag inte är några problem!

• lillsmurf

ååh jag glömde!! Jag har alltid mössa på mig också!!

• Hjässan

Jamen va bra...Då känner jag ju igen en av er iaf! Jag har missat alla träffarna sen den första. Det ska bli jättekul att träffa alla brudar! Alla verkar så himla trevliga!!!

• raskan

Jag ska åxo försöka möta er vid mc donalds!!! Kramiz millan
    ps:ingen som kommer från söderort????

Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd