BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hej alla! Jag kommer att komma hemifrån Barkarby så jag ställer mig vid Västra Skogens tunnelbaneupgång och väntar på ett gäng tjejer vid 17.10! Ska verkligen bli superkul att träffa alla! :) Får se om jag oxå hinner bidra med något hembakat...
Tyvärr måste jag också lämna återbud. Verkligen jättetråkigt. Hade ju sett fram emot denna träff så mkt.
Popcorn, jag hoppas verkligen det kommer fler chanser att få se din klänning.
Ha det så trevligt imorgon.
försöker få iordning på hur många vi blir som samlas vid Mc D imorgon, just nu har jag de flesta förutom brud 05 och sedan popcorn..
har en fråga hur Mad gör, läste att hon ska gå på vid fridhemsplan och sedna dess har jag inte sett ngt inlägg av henne
stämmer mitt resonemgang eller har jag missat ngn?
så tar från de totala nio så borde vi bli sex eller sju stycken!
själv har jag svart jacka och glasögon med svarta bågar.
Tjenixen!
Jag kommer också till mcdonalds vid 17.
Kommer nog ha på mig en beige michelingubbe-jacka och en röd halsduk..
Ska försöka baka lite jag med tänkte jag, och smyckena kommer med.
Skratt-Maja:
Jag har med mitt ett halsband till dig..
/Skrutt
skrutthumlan: vad roligt, så spännande..
Ses imorgon tjejer!
skratt-maja
Har haft fullt upp med jobbet, men kommer också möta upp vid MC. och det verkar som du ser ut som jag, svart jacka, glasögon och tänkte ha en beige halsduk... Ser fram emot det... Ses i morgon
Glöm den vita dunjackan och rosa halsduken som jag sa att jag skulle ha på mig! Råkade nämligen ta en annan jacka i morse... Så jag har mörkgrå "stor" jacka och rutig halsduk.
tja även jag gjorde som Fröken W lyckades ta en annan jacka i morse men glasögonen är desamma, nu är det en vinröd jacka och en klarblå väska som gäller... Ibland ärman helt tankspridd!!
Ok, vi som ses vid McDonalds är alltså...
(fyll på om jag har glömt någon)
Karenina72
Emlu
Skratt-Maja
Skrutthumlan
Mad
Fröken W
Och sen möter vi Brud05 vid Västra Skogen!
enligt min lilla fusklapp så kommer även hjässan att dyka upp vid McD
Karenina72
Emlu
Skratt-Maja
Skrutthumlan
Mad
Fröken W
Hjässan
och sedan brud 05 i västra skogen..
jag har skrivit ut vägbesskrivningen och kartan så då tror jag att vi fixr det, mitt lokalsinne är nämligen inte särskilt bra