BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Välkomna till mig i kväll!
Jag kommer inte att göra sällskap med er eftersom jag gärna vill hinna hem någon minut innan och tända upp lite och så.
Skulle ni mot förmodan lyckas gå vilse (vilket skulle vara en bragd med tanke på avståndet och min perfekta beskrivning ), så kan ni nå mig på mobilen 070-175 43 24.
Tack Popcorn! Det ska säkert gå bra att hitta - med så många brudar på ett och samma ställe kan det väl inte gå fel ;) Ser jättemycket fram emot ikväll! Ses snart!
FASIKEN!!!! Ursäkta att jag svär...Men jag blir så ***** less! Jag måste kvar på jobbet pga att en kollega måste hem till sitt sjuka barn! Måste jobba till ca 20...Så det blir inget för mig....Jag blir sååååå ARG!
FY VA TRIST!!!
Hade sett fram emot att träffa dig!
/Skrutt
Hjässan, du och jag får sitta och muttra ihop! ;) Jag ville också vara med, men vi har också tajt på jobbet...och som extra bonus fick jag flunsan i helgen. Nån som vill ha, jag smittar så gärna så :D
Hoppas att ni bestämmer en ny träff snart tjejer!
E det nån som har lust å ta en fika med mig på stan den 14 december vid 5-6 snåret??
Så himla trist att jag inte kunde följa med idag!
Hoppas att ni hade en kul kväll tjejer!
ja jag vill ta en fika med dig då!!! Ska bara kolla så att gubben kan vara hemma då!!Kramiz millan
Låter kanon kul! Om du kan vill säga! Vi har ju inte träffats heller, så det finns massor massor att prata om!!
ja absolut!!! skit kul!!!Kramiz millan
Hänger också gärna med på fika, om jag får.
Hoppas ni hade trevligt igår. Jättetråkigt att jag inte kunde följa med. Jag hoppas verkligen att det blir en "stor" träff till snart.