• miafia

    BT-träff Stockholm ny tråd

    Hejsan
    det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
    Hänger gärna på nästa gång

  • Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd
  • Popcorn

    Hejsan tjejer!

    Jag har inte läst dagens inlägg så noga för jag orkar helt enkelt inte - har åkt på vinterkräksjukan som började i natt och jag mår riktigt, riktigt illa. Som tur är det en hel vecka kvar .

    En sag noterade jag dock. Det var någon som skrev att Västra Skogen ligger på den blå linjen mot Akalla och det stämmer i och för sig. Man kan dock ta även linjen mot Hjulsta. Båda dessa linjer passerar nämligen V. Skogen vilket gör att det går tåg väldigt ofta.

    Nu måste jag tillbaka till liggande ställning - har enorm magknip!

  • lillsmurf

    Oj, Vinterkräksjukan, hua, vi har några på jobbet som har åkt på den också! Usch!! Krya på dig popcorn!!

  • skratt-maja

    Först krya på dig popcorn!
    Hörde ngt roligt med kopplin mellan vilken blodgrupp man har och om man får vinterkräksjukan, hörde det imorse på tv...

    Sedan en annan fråga, hur ska vi göra med ngt att äta till tisdag, ska vi ta med oss olika saker och så eller hur är tanken? Har inte sett ng tinlägg om detta men jag kanske har missat det

  • lillsmurf

    skratt-maja - bra fråga, alla kanske inte ska käka heller?!?! Kanske är det enklast att köpa med sig nåt eget om man tänkt att käka! Så behöver vi inte samordna eller gå och handla eller nåt sånt? Men jag vet inte, är bara lite bekväm av mig, vet inte ens om jag kommer att käka nåt!

  • Hjässan

    Ja hualigen...Att den alltid kommer tillbaka...
    Krya på dig popcorn!

  • karenina72

    Har jag fattat er rätt om att ni kommer att träffas utanför McD på Vasagatan nästa tisdag kl 17? I så fall kommer jag också dit. Det ska bli kul, första BT-träffen för mig.

  • brud 05

    Hjässan - här är en till som var med på Medis och som ska med på tisdag!

  • Popcorn

    En snabbkoll på datorn bara för min del ...

    Mat, ja visst är det trevligt att äta något tillsammans men jag hade inte tänkt agera mästerkock utan vi kan väl ta det lite enkelt.

    För de som vill ha "riktig" mat finns det ett pasta och pizzaställe alldeles här intill som vi kan hämta mat från. Annars hade jag kanske tänkt mig att ordna med lite småplock (typ tunnbrödsrullar/snittar, grönsaker med dip, nachos med salsa). Om någon av er vill bidra med sådana smårätter så kan vi nog få ihop en hel del smått och gott.

    För tillfället är jag dock inte riktigt i skick att planera mat, men vad tycker ni - knytkalas för de som vill och hämtmat för riktigt hungriga?

  • lillsmurf

    Popcorn - usch jag lider med dig, du ska se till att bli frisk och inte tänka en massa på att vi dyker upp nästa tisdag (dvs om du känner dig tillräckligt kry för att ha oss där) utan jag tycker din ide låter jättebra, de som vill käka tar med sig nåt, eller om man vill springa ner till pizzerian å inhandla nåt precis som du skrev.

    Till alla andra - de som vill mötas upp i stan gör det vid Mc Donalds Vasagatan klockan 17.00, jag kommer att vara där då om inget oplanerat inträffar (vilket jag isf meddelar), en del har ju setts innan men för dem/oss som inte känner igen varandra, så kan ni kolla efter en tjej (dvs jag, lillsmurf) jag har en grå/beige HH-jacka med stor luva, svarta vinterstövlar med lite "päls" på, svart handväska och en jätteröd mössa, ni kan bara inte missa mig!!!

  • Emilia

    VILL OCKSÅ FÖLJA MED!
    Låter så kul med allt... och skulle behöva mer bröllops prat!

    /Emilia

Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd