• miafia

BT-träff Stockholm ny tråd

Hejsan
    det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
    Hänger gärna på nästa gång

• Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd
  • Popcorn

Hej igen tjejer!

Nu har jag piggnat till igen och är redo för både planerande inför tisdagen och inför bröllopet!

Efter en snabbkoll bakåt på sidorna så verkar det som om den senaste uppdateringen fortfarande gäller. De som kommer är alltså

jag själv, dvs. Popcorn
    lillsmurf
    Fröken W
    Rydén
    Emlu
    Karenina 72
    Skrutthumlan
    camilla (raskan)
    brud 05
    Skratt-Maja
    Mad
    (11 st)

Eventuellt dyker dessa tre upp
    miafia
    Shalimar
    Antonia

Att äta:
    Jag kommer att ordna med
    - fruktskål alt. fruktsallad (hmm... beror på när jag hinner hem... )
    - mjukt tunnbröd med mjukost/skinka
    - grönsaksstavar, dvs. morötter/gurka, med dip
    - ett par olika sorters té
    - pulverkaffe (varken jag eller min sambo dricker kaffe men vi har alltid lite pulvervarian hemma för gäster som får akut kaffebehov )
    - någon slags icke kolsyrad fruktdryck/saft

Ni får som sagt gärna ta med er något litet att äta eller dricka om ni vill så får vi se vad det blir! Dessutom, som jag redan sagt, finns det en restaurang med hämtmat för vettiga priser inom bostadsrättsföreningens område.

Min blivande kommer nog att fly hemmifrån under tisdagskvällen (jag förstår honom, hihi... ), vilket känns rätt bra för mig eftersom jag då kan plocka fram min klänning som redan hänger där hemma och väntar!

Har ni missat vägbeskrivningen eller behöver fräscha upp minnet så finns den på sidan 4.

Vi ses!

• Fröken W

Popcorn - gud vad spännande att se din klänning!!

Jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit fixa ihop massa bilder och annat och en bröllopsbok med all planering, men hjälp vad tiden går fort + att det är så mycket annat hela tiden, så jag har inte så himla mycket att ta med mig på tisdag. Ska se vad jag får ihop i helgen.

• Emilia

Popcorn . Härligt att du är på bena igen! Hemskt då man hör fler och fler som ligger hemma. Förra året fick jag kräksjukan några dagar innan julafton. Och under natten inatt har mamma legat hemma och mått dåligt.... så lite rädd att jag igår blev smittad av henne då vi träffades. Vi får se...

//Emilia

• Skrutthumlan

Gud va du e företagsam Popcorn!

Ska bli super kul att träffa gamla och nya!

Jag funderar lite på om jag ska plocka med mig lite av mina smycken från hemsidan så att dom som e intresserade kan få se...Vad tycker ni?

Skratt-Maja
    Jag ska till Panduro idag och kolla lite pärlor till dig...
    Tar med mig antingen det färdiga halsbandet alt pärlorna på tisdag.

/Skrutt

• Hjässan

Popcorn:
    Trevligt att du är på benen igen...Jag skulle oxå hemskt gärna vilja komma...om jag får! (var ej med på listan)

• skratt-maja

Emilia: det låter som en bra idé, slutet på v 51 alltså!!! inte kräksjuka över julen

Skrutthumlan: Vad spännande ser verkligen fram mot det.... Håller tummarna för att de finns!

• Popcorn

Hjässan - självklart får du komma!!! Att jag missade dig får väl skyllas på tillfällig förvirring eller något liknande...

Vi blir alltså 12 st vad vi vet nu.

• Popcorn

Skrutthumlan - ta med allt du har! Själv har jag ju också gjort en massa halsband men jag behöver få ny inspiration.

• Hjässan

Skrutthumlan:
    Jajajajaaaaa...Ta med dig lite smycken! De ska bli jättekul att se! Jag älskar smycken!

Och tack Popcorn...Det ska bli jättetrevligt på tisdag...

• Rydén

Skrutthumlan

Ta gärna med dig några smycken.
    Har kikat på din hemsida men det är alltid roligare att se saker live.

Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd