BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hej på er!
Supertrist att jag inte junde komma igår! Men,men vad gör man...Just nu är det verkligen upp & ner här på jobbet med många sjuka kollegor! Men jättekul att ni verkar haft så trevligt! Man blir inte lite avis!
Tack för igår popcorn, jättemysigt och trevligt! Och jättekul att träffa er alla!
Den 14:e funkar för mig!
Skrutthumlan & Popcorn: Vi skulle kunna ses hos mig kl 12 så får ni träffa MISSEN (stolt mor :P) Sedan kan vi gå ner på Rosenlundsgatan (40 meter dit) och där finns diverse lunchrestauranger jättenära (3-4 st bara inom 50 meter skulle jag tro och ännu fler om man lägger till ytterligare 50 meter...) Vad säger ni om det???
Shalimar: JAAAAA, jag vill väldigt gärna träffa den lilla fyrfota pälstussen (och dig också för all del )!
JAAAAAA
Låter kanon!
Då ses vi hos dig klockan 12.
/Skrutt
Idag händer det saker.... äntligen har en catering firma ringt och givit sitt förslag på varmrätt (inte så svårt då vi hade tydliga insruktioner)! Förslaget låter bra, nu ska vi bara vänta och se om vi får ngt trevligt från ngn annan..
shalimar & popcorn...
då jag bara har en timmes lunch så känns det så kort om tid om vi först ska hem till shalimar och sen ut och äta.
Så jag har ett förslag, sen får shalimar säga om om jag är helt ute och cyklar..
Kan inte vi (Skrutt & Popcorn) köpa med oss lunch och sen kan vi kanske äta hemma hos dig shalimar...så får man titta på kissen lite mer också tänkte jag...och prata bröllop så klart
Vad tror ni om det?
/Skrutt
Skrutthumlan och Shalimar:
Som jag skrev tidigare är jag väldigt flexibel och eftersom det gäller både ställe, tid och vad jag äter så funkar Skruttans förslag - eller något annat - bra.
Skulle du Shalimar inte vilja ordna din egen lunch så kan jag och/eller Skrutthumlan plocka med oss vad du vill ha. Det är bara att bestämma vad och från vilket ställe i så fall!
sure, går bra för mig! Ni behöver inte ta med ngt till mig, däremot kan jag tipsa om att pizzerian "på hörnet" (mot Rosenlundsgatan, heter Il Molino el ngt dylikt) ska vara bra. De har grillat och sallader och lasagne utöver pizzorna, (som enl. min käre matälskande fästman är av vääääldigt bra kvalité). Ni kan ringa och beställa där så har de pizzorna/maten färdiga kl 12.00 (med tanke på att det är lite kort om tid). Telefonnumret borde finnas på Gula Sidorna...
Ni är välkomna iaf!
Lite info ang Izabellas bröllop som vi pratade om igår...
Enligt personregistret är både Izabella och Joakim fortfarande ogifta...
/Skrutt