BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
välkommen i maj-gänget karenina72!!!
Kul att det faller på plats för er!
Du kanske har sett att det finns några majtrådar under rubriken vår månad....
funkar för mig också...
Vi har köpt tärnklänningen nu!!!
Hittade den perfekta för det priset vi kommit överens om från början...så skönt!
Den satt som en smäck
/Skrutt
Vad roligt, Skrutt! Var köpte ni den?
Brud 05
Vi köpte den på nån affär som heter NAMO som ligger i Västermalmsgallerian.
Klänningen är av märket Saint Tropez.
Jätte fin axelbandslös ljusrosa klännig med ett blombroderi på sidan, sen är det synlig (ca 5-10 cm) cremefärgad tyll under. Men jag ska nog försöka att byta ut den mot ljusrosa tyll...
Men den var superfin
kostade 1.195kr
Skrutt,
den lät ju superduper fin! är oxå på jakt efter något liknande, kanske ska sväga förbi och titta på den för att få lite inspiration!
Kul att ses på tisdag *längtar*
Antonia
Den är verkligen helt perfekt. Jag ska be tärnan att ta en bild på den så att jag kan sätta in den i min lilla bok
Ska bli kul att se dig igen!!!!
Ja det vore ju jättekul om du hann få bilden innan tisdag, om du vill vore det jättekul om du kunde maila den till mig.
Spännande att se om din bok har fyllts mer sen sist, vilket den troligen har.
Jag har köpt en själv men har ännu så länge inte satt in något ännu, har tyvärr inte haft tid under all renovering men jag har sparat material så det kommer så småningom.
Vill bara inte kladda för mkt i den "fina" boken, risken är ju att man ändrar sig några gånger.... men det är alltid kul att ha en bok och inte bara använda nätet.
trevlig kväll alla!
Har kommit fram till att jag inte riktigt vet var Coffeehouse by George finns på Hamnsgatan, håller tummarna för att ngn har lust att ge mig en hint
ha en trevlig helg så syns vi förhoppningsvis till veckan!!
Såg att ni har bokat in tisdag. Jag vet inte om jag kan, men jag ska försöka... Vore kul att träffa er igen! Och förhoppningsivs har även jag kommit framåt i planeringen och kan visa ett och annat!
Skratt-Maja
Det ligger typ mitt emot NK...
mellan Friday´s och Gallerian..
Hoppas du förstod
//Skrutt