• miafia

BT-träff Stockholm ny tråd

Hejsan
    det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
    Hänger gärna på nästa gång

• Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd
  • Emlu

Hej!
    Tack alla tjejer för igår kväll för en super trevlig o givande kväll och framför allt tack till värdinnan popcorn.
    Idag ska jag boka kyrka och präst, håll tummarna för mej...
    Jag hänger oxå med på fika den 14:e.

• Popcorn

Det var jättetrevligt att ni ville komma hem till mig!

Lillsmurf: självklart vill jag fika den 14:e .

• skratt-maja

Tack för igår, trevligt som vanligt! men jag får väl byta nick till slarv-maja eller ngt i den stilen, när jaginte kan hålla ordning på mina saker!!!

Osäker om den 14, har en tenta den 15, men jag kanske behöver tänka på ngt annat kvällen innan.. återkommer när det närmar sig!

• brud 05

Ja, tack så jättemycket för igår, roligt och trevligt som vanligt!

Jag är oxå lite osäker angående den 14 men vill ju jättegärna så jag ska försöka - count me in så länge! :)

• Skrutthumlan

popcorn

Tack så jätte mycket för igår...lika kul som alltid!

Ska vi luncha på fredag?
    Shalimar hänger ev på.

/Skrutt

• Popcorn

Skrutthumlan: Lunch på fredag låter jättebra! När det gäller lunchtider så är jag väääldigt flexibel, så det är bara att säga när det passar dig/er.

• Skrutthumlan

Popcorn

Vi har "typ" fasta lunchtider på jobbet så 12 måste det nog bli för min del.

Har du nåt trevligt förslag på ställe?
    Har ingen koll på vad det finns för trevliga ställen i närheten av medborgarplatsen/Södra station...

/Skrutt

• skratt-maja

Nu ngt helt annat! Har precis fått mail från församlingsexpeditionen i den kyrka vi ska gifta oss och fått namn på prsät och kantor!!! Spännade, dessutom är det en ny präst i församlingen, så jag tror verkigen på detta! behövde bara skriva av mig!!

• Popcorn

Skratt-Maja: Det låter ju jättebra! Jag förstår vad du menar med att du behöver skriva av dig. För varje "riktigt" steg i planeringen, dvs. när man bokar något, får en bekräftelse eller så, så blir man ju så där sprudlande glad och i alla fall på mig brukar det dyka upp ett litet "fånleende" som sitter i ett bra tag. Hoppas det blir så bra som det låter!

• Emilia

Känns som jag jobbar för jämnan...
    14/12 jobbar jag, men det beror ju lite på när fikan är. I värsta fall kan jag aknske åka direkt från fikat till jobbet!

Hur ser det ut för er alla i slutet på nästa vecka (v.50)?? Jag är ledig torsdag till måndagkväll. Kanske någon som har tid att träffas då?

//Emilia

Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd