• miafia

BT-träff Stockholm ny tråd

Hejsan
    det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
    Hänger gärna på nästa gång

• Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd
  • Fröken W

Bridezilla: Jag hade nog valt båtalternativet, som någon skrev, man gifter sig bara en gång... Men å andra sian så måste man nog tänka på allt som Popcorn skrev, det kan ju bli en del bök med båten. Men har ni bara det under kontroll så ska ni absolut välja det som ni känner mest för, dvs båten, det brukar bli bäst när man lyssnar på vad magkänslan säger!

Skrutthumlan: Jag har funderat lite på gerbera, och tycker att de beiga är jättefina, så det kanske kan fungera. Det känns ännu bättre nu när du föreslog det, jag har jättestort förtroende för dina idéer!! Ska hem och prata med älsklingen om gerbera!

• Emlu

Kul o höra om er andras bröllopsplaneringar.
    Måste berätta.. var o provade klänningar igår, provade tre helt olika klänningar o alla var så fina på sitt sätt. Hm det blir nog svårare än jag först trott. Det lutar nog åt att köpa klänning, de flesta butiker verkar inte vilja hyra ut. Hur gör ni andra?

Vi letar vidare efter fotograf, hon vi helst vill ha kostar 6 tusen men då får vi ha henne från 13 till 18. Tycker det är alldeles för dyrt, vad tycker ni är rimligt.

Tacksam för synpunkter.

• Skrutthumlan

Fröken W

Gud va gullig du é
    Det är alltid kul att kunna hjälpa till med ideér..
    Jag hade från början tänkt att ha gerbera som bordsdekorationer, en ensam gerbera i en smal enblomsvas, ev kanske några strån med texas gräs med pärlor trädda på...
    men nu ska jag ju ha kallor i buketten, så vi får se vad det blir på borden..

Jag och min tärna var och inhandlade tärnklänningen igår...är så himla glad!!
    Hittade precis en sån jag ville ha!
    och den satt som en smäck ...på henne.
    en uppgift att bocka av

Ska bli kul att ses nästa vecka, hoppas många kan komma!

/Skrutt

• Antonia

Hejsan hejsan!

Nu var det ett tag sen jag var inne här igen. har varit lite sjuk men är på benen igen.

Tråkigt att jag inte kunde komma till popcorn i förra veckan, är så nyfiken på er alla och saknar de jag redan träffat.

Så ska ni ses nästa vecka eller vad är planen?

Tänkte höra om det fanns nån som hade tid och lust att ses på en fika redan på torsdag? Skulle vara väldigt roligt nämligen!

Verkar som alla är i full gång med planering, jag har ju ett tag kvar så jag tar det rätt lugnt men har nog hittat klänningen jag vill ha.

Så vad säger ni en liten fika på torsdag?

Kram kram

• Emilia

När, var och hur nästa vecka?

Jag kan ju som sagt torsdag - lördag + ev. söndag kväll i nästa vecka. Övriga nätter den veckan jobbar jag.

Vill gärna träffa er alla snart igen...

//Emilia

• Skrutthumlan

Antonia

Är du upptagen på tisdag den 14/12?
    Vet inte om det datumet fortfarande är aktuellt för en träff men jag kan fortfarande då.
    Tyvärr ska jag till jobbet på julmingel på torsdag, det hade annars varit kanon skoj att ses då!
    kan annars på fredag, söndag, måndag, tisdag....

/Skrutt

• brud 05

Tack Skrutthumlan för bukettbilden! Den åker direkt in i mitt bildgalleri! :)

Angående träff - jag kan oxå på tisdag om en vecka, Inte nu på torsdag eller nästa måndag eller torsdag-söndag. *hoppas*

• Antonia

Skrutt och Brud 05!

Ja jag kan på nästa tisdag! *jippii* måtte inget komma ivägen nu! Vore kul om fler kunde!

Så vart och när?

• Skrutthumlan

har ingen aning än så länge

Mitt förslag sist var ju inte så super genialiskt, då fiket stängde vid 19...

Så nån annan får nog komma på nåt ställe denna gång..ha ha ha

Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd