• miafia

BT-träff Stockholm ny tråd

Hejsan
    det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
    Hänger gärna på nästa gång

• Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd
  • Rydén

De som kommer på fikat imorgon till Coffehouse by George kl 17,30:

Antonia
    Emilia
    Emlu
    Brud 05
    Skrutthumlan
    Skratt-Maja
    Lillsmurf
    Rydén

Om jag har glömt någon så ber jag om ursäkt.

• Rydén

Ligger det verkligen på hamngatan?
    Ligger det inte på regeringsgatan?
    Eftersom att jag skulle kunna gå vilse i min egen garderob så har jag suttit och studerat lite kartor så jag hittar dit imorgon. Och när jag sökte på gula sidorna så stod det att adressen va regeringsgatan.

• Emilia

Rydén - låter korrekt. Då ses vi vid 17:30.

/Emilia

• Antonia

Japp imorgon ses vi, ska ta med mig min lilla planeringspärm, som jag har börjat pyssla med lite smått :).

Rydén, det ligger på hamngatan mitt emot NK och mellan Gallerian och TGI Fridays som Skrutthumlan skrev. Jag tror att det är rätt nytt.

17.30 works for me, jag slutar iofs kl 17 så jag får väl komma några min försent.

Shalimar, kryssningen var UUUUUnderbar! Hur var er härligt lyxiga nobelmiddag? Berätta!

So I guess I'll see you guys tomorrow, then!

Godnatt!

• brud 05

Gokväll brudar! 17.30 står jag utanför caféet (om än lite osäker på om jag lyckats tolka beskrivningen rätt) och hoppas på att det inte blir några ändringar då jag inte kommer att kunna titta in här under morgondagen. Ser fram emot ännu en trevlig kväll!
    Gonatt på er!

• Emilia

brud 05 - samma gäller för mig, kommer ej hinna läsa något efter ca 05 nu på morgonen... och antar att det inte är någon annan tossa som sitter och skriver så här dags på en vardag.

Sover troligen till 16 nånting och kommer ganska direkt till Coffehouse efter lite "frukost".

Längtar efter att få snacka bröllop igen! Men har tyvärr inte så mycket nytt att förtälja själv. Dock provat fler klänningar... är ju lite kär i SINCERITYs modeller.

Måste se till att fixa ordning min bröllopsplaneringsbok... eller snarare fixa skrivaren så jag kan få ut bilderna från datorn!

/Emilia

• Popcorn

Lillsmurf: Nu har du fått ett låååångt mail .

• Emlu

Hej Tjejer!

Måste tyvärr tyvärr avboka kvällen idag med er, har åkt på en rejäl förkylning så jag går snart hem från jobbet för att hinna kurera mej inför julen.
    Hoppas ni förstår....
    //
    Emma

• Rydén

Kan tyvärr inte komma ikväll.
    Ligger hemma med halsont och feber.

Detta blir andra träffen i rad jag får lämna återbud till
    Hoppas chansen att träffa er dyker upp snart.

• skratt-maja

Även jag fixar inte att komma ikväll... det har blivit för mkt för mig så nu ska jag bege mig till apoteket, haft magontsedan i lördags och det är en obehaglig brännade känsla, så fika är inte det bästa direkt....

Hoppas ni andra få mkt mkt trevligt och jag hoppas att jag kan vara med på nästa träff

ledsen skratt-maja

Svar på tråden BT-träff Stockholm ny tråd