BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
åhhh nu är det snart helg och det känns så skönt! Jag och min älskling ska åka på en kryssning till Tallinn, han vet inget om så vi får se vad han säger.
Med mig har jag lite små presenter och överraskningar. Samt ett roligt spännande lära-känna-varandras-innersta-hemligheter-spel som vi nog kommer få glädje av.
Hoppas ni alla får en härlig helg!
Kram
Tack Skrutt, då vet jag!
Låter som en mkt mysig helg Antonia, själva ska vi ha lite glöggfika för kompisar på söndag!
Vi ska ha vår egen nobelfest ikväll, champagne, pilgrimsmusslor, tigerräkor, oliver, paté, avocado och färska grönsaker, lyxig rom (snäppet under rysk kaviar) mm. mm. mm... nämnde jag champagnen?? :D
Det blir vid 20.00, när älsklingen har kommit hem från träningen. Bara att längta och vänta!
Psssst Antonia, vad kul med en kryssning! Vi var på kryssning förra helgen och det var ju bara sååååå mysigt!
shalimar - låter härligt. Hur kommer sig detta? Bara vanligt fredagsmys eller?
Själv är planeringen på G inför morgondagens födelsedagsfirande... fyller visserligen på söndag, men är ju litae tristare att fira med middag och utgång då. Så ska "fira in" födelsedagen med familj och vänner imorgon kväll för att sedan be ge oss till MangoBar på kvällen.
Hoppas det blir kul! Evigheter sedan man var ute på riktigt och dansade...
Ha en trevlig helg alla!!
/Emilia som provat klänningar i eftermiddag och hittat en favorit!
Hej tjejer! Det var ett tag sedan! Har jobbat jobbat jobbat och jobbat! På tisdag, vilken tid är det som gäller? Jag har skummat igenom den senaste veckans inlägg och ser att det har hänt en hel del, skall bli skitkul att ses på tisdag för att bli lite uppdaterad, för vår del händer det inte mycket, vi hinner precis med jobbet och lite sömn, det är allt! Pust, men i januari så blir det lungt igen!
Popcorn - kul att ni bokat in fotograf, du kan väl maila mig och tala om hur mötet var osv...
Ha det bra nu tjejer!
Suck, jag kommer inte hinna träffa er imorgon. Måste jobba, tyvärr. Hoppas ni får trevligt!
Popcorn, vilken fotograf valde ni tillslut? Du sa det sist har jag för mig, men jag glömde... Var det Estethia?
Shalimar, gud vad mysigt med egen nobelmiddag!! Det ska jag komma ihåg till nästa år!
Jag har liksom lill-smurf letat tid för imorgon men inte hittat ngt mer än om en önskan om att det ska vara ganska tidigt, svårt att säga vad det kan vara men vi har tidigare setts halv sex eller fem så kanske i dessa krokar fungerar i morgon också!
p.s jag har bestämt att jag får gå träff i morgon om jag pluggar ordentligt nu innan och det verkar fungera d.s
Undrar också vad det är för tid som är bestämd.
För mig funkar de flesta tiderna iaf
Min sambo har i sista stund övertalat mig att följa med honom på en pressvisning som Tv4 håller i morgon kväll för den nya serien "Lost" (börjar sändas i vår tror jag), så jag tänkte överge er i morgon . Alltid tråkigt att missa en träff med er, men jag får se till att äta mycket snittar och mingla lite i stället, inte helt fel det heller.
Fröken W: Ja, det blev Estethia till slut och det känns jättebra.
Lillsmurf: Jag mailar dig i kväll om vårt fotografletande.
Vad sägs om 17,30 utanför coffeehouse by George på Hamngatan?
Jag ska försöka skynda mig dit, måste invänta mitt busskort
Vilka är det nu som kommer?
/Skrutt