BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Va trist!
Jag saknar dig Antonia
/Skrutt
Saknar dig med skrutt! Vi skulle ju ses snart, blir det av? *hoppas*!!!
Shalimar? Vart har du tagit vägen? HÖr av dig! behöver några bra länkar från dig!
Kram kram!
Tid och plats - om ni vill komma hem till mig så kan ni nog börja komma vid 17-tiden (om några kommer senare så är det helt okey - ingen portkåd/lås förrän kl. 21). Det är nog ingen idé att ni försöker vara ute i god tid innan kl. 17 för då finns det en klar riskt att jag inte har hunnit hem!
Jag och min blivande bor på Infanterigatan 27.
Vart ska ni åka då, jo till Västra Skogens tunnelbanestation. Stationen har bara en uppgång så där går det inte att hamna fel... När ni väl kommit upp från t-banan har ni sisådär en 4-5 minuters promenad framför er. Gå rakt fram när ni går ut från svängdörrarna efter spärrarna, förbi Konsum, ned för den lilla trappen och under vägen (Armégatan). Därefter följer ni helt enkelt gångvägen genom den numera väldigt lilla "Västra Skogen", följ vägen när den svänger vänster vid ett högt brunt hus och gå förbi fotbollsplanen (ni har den på er högra sida). Efter fotbollsplanen kommer ni fram precis vid kortsidan av ett 10-våningshus = vårt hus. Gå längst bort, dvs. uppgång 27 och åk upp till plan 7 och när ni kommer ur hissen är det lägenheten rakt fram till höger.
Vill ni se en karta kan ni göra det här
www.gulasidorna.se/query&mop=p6&streetname=infanterigatan+&streetnumber=27&city=solna&zipcode=&mapstate=7%3B1624839%3B6583004%3B0%3B1624516%3B6583297%3B1625162%3B6582711%3B&mapcomp=%3B%3B%3BInfanterigatan%3B27%3B%3B17159%3BSOLNA%3B%3B%3B%3B%3B1624832.0%3B6583205.0%3B0%3B0&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&symbols=
Jösses - kartlänken är ju enormt lång... jag hoppas den funkar!
Antonia - du är naturligtvis välkommen att komma även om det bara blir för en kort stund .
Antonia - Shalimar är här hemma med sin nya lilla älskling: SHALIMAR (ja, kissemiss heter så...) och har inte haft tid för annat än att beundra henne jättemycket, hela tiden, jämt och ständigt. Hon är mer än underbar! Vad var det för länkar du ville ha? Du kan ju maila mig så skickar jag dem! Apropå BT-träff hemma hos Popcorn - jag skulle gärna komma med, tror att det ska funka tidsmässigt! Är inte heeeeelt säker, dock. Men om jag bara kan så kommer jag!
Shalimar - jag vill gärna prata/maila med dig om en sak. Kan du maila mig på Popcorn2005juli@hotmail.com
Jag kommer den 30.
Det ska bli jättekul att se er igen.
Om det är någon som skulle möta mig och gå tillsammans med mig till popcorn så skulle jag bli så väldigt tacksam. Risken är annars att jag aldrig hittar fram. Lokalsinnet existerar inte hos mig
Hej,
Jag måste tyvärr lämna åtebud till träffen den 30 - jag hade jätte gärna kommit.
Min lilla mormor dog i går och begravningen kommer att äga rum i Skåne den 30 nov.
Hoppas vi ses på nästa träff.
Kram V
Uppdatering,
Lillsmurf
Fröken W
Popcorn
Rydén
Emlu
Karenina72
Skrutthumlan
camilla (raskan)
brud 05
Skratt-maja
Mad
Återbud (tyvärr!) - Bridezilla
Under kommer kanske ska naturligtvis även Antonia stå... Sorry att jag glömde...
Bridezilla - beklagar... så tråkigt!
*tröst kram*