• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • KKB

Hej MalinF!

Det finns det visst

Kolla tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m753875.html där hittar du ett trevligt gäng Stockholmsbrudar! Jag gifter mig om 1½ vecka (hinner inte fika så mycket nu...), ett par andra tjejer i maj 2005, och ett par någonstans mitt emellan. Samt en som skall gifta sig 2006 :)

• skratt-maja

Välkomen till BT MalinF!
    Vi kommer att gifta oss i slutet på maj, bor i stockholm men kommer inte att gifta oss här! Jag har inte varit så aktiv i den andra tråden som nämndes i inlägget innan.
    Vore mkt trevligt med en fika

• poppis

Jag är med i andra tråden, och jag vill också fika! Vi gifter oss i början på maj och jag skulle behöva kika på papper till inbjudningar bla.

• skratt-maja

poppis, hur vad fudnerar ni på att skriva för inbjudnings text? Jag har sett en del amerikanska som jag gärna skulle vilja jobba fram en bra översättning till.. papper tror jag att vi har klart, det blir mkt enklet, lite tjockare i cremer färgat/off white...
    men kuvert däremot ska jag leta efter

• Bröllopstokiig

Hej blivande fika-kompisar!
    Hur ser era kalendrar ut och var i stan befinner ni er? Jag bor i Sumpan, jobbar i Solna och kan alltså lätt ta mig in till centrala stan.

Möjliga fikatider (i närtid) för min del just nu är:
    Onsdag 14/9 e 17
    Lördag 18/9 eftermiddag
    Söndag 19/9
    Tisdag 21/9 e 17

• na76

Hej

Jag bor visserligen inte i Stockholm men ska dit nästa vecka på konsert och shoppa spets till min brudklänning. Funderade också på att kanske besöka några bröllopsbutiker. Hänger gärna med på en fika då och om det är någon som har lust att gå i bröllopsbutiker och annat vore det trevligt. Kommer vara i Stockholm hela fredagen den 24/9.

• Rydén

Den här veckan befinner jag mig i föräldrahemmet i alby, men jag har inga större problem att ta mig in till city.
    Nästa vecka bor jag hos sambon på söder.

Jag kan nästan jämt eftersom att jag just nu inte jobbar...så om det är någon som är intresserad av att ta en fika så skrik till.

• skratt-maja

Jag finns på KTH pm dagarna och bor mot Nynäshamn så jag passerar genom stan för att ta mig hem.
    För mig passar den 21 bäst av MalinF tider, upptäckte att jag var lite sen då en av tidern aredan passerat.

• shalimar

Rydén - på söder?!? Där bor vi också!! Ungefär vart bor du? Vi bor mellan Mariatorget och Medborgarplatsen, kan man säga.

• MalinF

Skratt-maja, pluggar du också på KTH? Vi kanske läser ihop utan att veta om det?! ;)

Jag är på KTH-föreläsning 15-17 den 21:e. Vad tror ni om lite matig fika runt 17.30 runt t ex Medborgarplatsen nånstans?

Svar på tråden BT-träff Stockholm